Ga naar inhoud


Wie werd onlangs door CDS gebeld i.v.m. een contractverlenging?


Michel

Aanbevolen berichten

Gisteren wederom gebeld door deze firma, niet opgepakt.

 

Vandaag lagen er maar liefst drie enveloppen in de brievenbus. Alle drie hadden ze tekstueel dezelfde inhoud. Er stond in dat mijn abonnement met 12 maanden is verlengd.

 

Dat klopt voor mijn basis en STB pakket maar níét voor mijn Familie HD pakket!

 

Ik gebeld. Vriendelijke meneer aan de telefoon gezet. Heeft mijn bezwaar aangehoord en vastgesteld dat dit abonnement inderdaad ten onrechte is verlengd. De verlenging is teruggedraaid en alles is weer glad. Ik heb als goedmakertje 3 maand entertainmentpakket aangeboden gekregen, wat ik ook ga doen. Alleen ff tijdig bellen met deze firma dat ik er *niet* aan vast wil zitten!

 

Al met al dus een goede ervaring met de klantenservice. Ik heb inclusief wachten 11 minuten aan de telefoon gehangen. De medewerker was competent en correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder
Origineel bericht van: Jassy
Gisteren wederom gebeld door deze firma, niet opgepakt.

Vandaag lagen er maar liefst drie enveloppen in de brievenbus. Alle drie hadden ze tekstueel dezelfde inhoud. Er stond in dat mijn abonnement met 12 maanden is verlengd.

Dat klopt voor mijn basis en STB pakket maar níét voor mijn Familie HD pakket!

Ik gebeld. Vriendelijke meneer aan de telefoon gezet. Heeft mijn bezwaar aangehoord en vastgesteld dat dit abonnement inderdaad ten onrechte is verlengd. De verlenging is teruggedraaid en alles is weer glad....


Zo werken de mannen dus. Gewoon zonder toestemming verlengen en hopen dat er geen bezwaar gemaakt wordt.

Dit is nu het 5e voorval waarvan ik weet. Dat is zeker geen toeval meer.

Boevenpraktijken dus!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maatje is ook dealer,die is ook al een paar maal gebeld door die fijne callcenter boys.

Hij zegt als jullie nu nog niet weten wie ik ben houd het op voor mij.

Hij word dus prive gebeld terwijl hij hun 400 x in de maand belt.

 

Het is gewoon te triest voor woorden.

 

Bij ons op de camping STONDEN ongeveer 350 schotels.

Als er nu nog 50 staan is het veel.

Ik zie er elke dag wel 1 in de oud ijzer bak liggen,hoe zou dit nu komen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 ding geleerd de afgelopen maanden.

reageer nooit op een aanbieding van CDS!!!!!!!

Je kunt dan 3 manden gratis kijken, en je kunt daarna elke dag naar CDS bellen waarom het nog niet afgesloten is.

Het vervelende is dan dat ik hier gewoon een brief heb dat ik het niet wil en dat de zenders gewoon worden afgesloten, en de persoon aan de andere kant van de telefoon weet niet of dat kan.

 

Het gebeurde de eerste keer toen ik mijn oude irdeto kaart inleverde voor een nieuwe kreeg ik 2 maanden het HD-pakket gratis.

Het zat mij al niet lekker dus ik even bellen dat ik het zeker niet wil, want ik heb geen HD-tv.

Nou meneer goed dat u belt anders zat u er een jaar aan vast!!!

Ja zou wil ik ook wel zaken met mensen doen.

 

Ik moest daarna nog 100 keer bellen voordat de zenders eindelijk weg waren.

 

een 2de keer was naar een aanbieding voor voetbalLive.

daar moest ik weer 100 keer voor bellen met een brief in mijn hand waarop stond dat ik het abbo niet verleng.

 

Dus mensen als u gebelt word met een aanbieding zeg NEE!!!!

het schilt u veel tijd en ongemak. crazy

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: dogeatdog
Dus mensen als u gebelt word met een aanbieding zeg NEE!!!!
het schilt u veel tijd en ongemak. crazy


Daar zit nu net het probleem. Óók als je NEE zegt, hoort CanalDigitaal dus in veel gevallen gewoon 'ja' en smeert je een verlenging aan in de hoop dat je het niet in de gaten hebt of geen bezwaar maakt omdat je geen zin hebt een betaalde helpdesk te bellen of door een online formulier heen te worstelen.

Ik heb nu alweer een paar PM's gekregen van leden die hetzelfde meegemaakt hebben.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nu iets anders, zeg je JA dan krijg je NEE.

 

Enkele weken geleden ook "die" man gesproken voor het Entertainment pakket voor drie maanden gratis (als proef) en kon het dan ook binnen bepaalde tijd opzeggen. Het gesprek is opgenomen en ik zei JA maar gaf wel duidelijk aan dat ik het wel tijdens deze periode zou opzeggen. Ze zouden per e-mail en via mail mij de gegevens toesturen met ook hoe ik kon opzeggen.

Niets dus, en ook geen Entertainment(activatie). Ook mijn nota geeft geen vermelding van het Entertainment pakket.

 

Jammer had graag enkele maanden gratis gekeken.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je van te voren aangeeft toch niet te willen verlengen door binnen de periode weer op te zeggen, is het voor CD kennelijk niet interessant genoeg.

 

Het lijkt wel of het personeel zeer nadrukkelijk geïnstrueerd is hoe men klanten moet manipuleren en voor de gek moet houden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tja, alleen worden daarbij de fatsoensregels dus kennelijk niet altijd even goed in acht genomen en wordt er ook gewoon gefraudeerd.

 

Iemand die nee zegt, kan nooit ja krijgen!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Ik heb nu alweer een paar PM's gekregen van leden die hetzelfde meegemaakt hebben.

Mvg,

Michel
Klinkt goed, maar 'kassa' besteedt tegenwoordig meer aandacht aan het testen van maandverband en luiers dan aan misstanden, dus daar maak je geen schijn van kans meer. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren een abonnement bij CD. Dus maandelijks opzegbaar.

Vorige week zag ik dat m'n contract loopt tot eind nov. 2011.

Gelijk een mailtje naar CD verzonden dat eea niet correct is. Een week later kreeg ik van hen een mailtje dat hunne gegevens onjuist waren. Ze hebben inmiddels alles aangepast. Zo kan het ook gaan. Niet goed ? Even een mailtje naar CD.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Annema
Vorige week zag ik dat m'n contract loopt tot eind nov. 2011

En dat gebeurt zomaar spontaan? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Annema
Ik heb al jaren een abonnement bij CD. Dus maandelijks opzegbaar.
Vorige week zag ik dat m'n contract loopt tot eind nov. 2011.
Gelijk een mailtje naar CD verzonden dat eea niet correct is. Een week later kreeg ik van hen een mailtje dat hunne gegevens onjuist waren. Ze hebben inmiddels alles aangepast. Zo kan het ook gaan. Niet goed ? Even een mailtje naar CD.


Joh en jij vind het niet vreemd dat jouw contract 'plotseling zomaar' veranderd is van maandelijks opzegbaar naar eind 2011?

CanalDigitaal zal wel 'per ongeluk' een foutje in de administratie hebben gemaakt. wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...