Ga naar inhoud


Wie werd onlangs door CDS gebeld i.v.m. een contractverlenging?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Laatst werd een kennis van mij gebeld door CDS want er was 'belangrijk nieuws'!

 

Ze zou namelijk haar abonnement dat pas een paar maanden loopt moeten verlengen.

 

CDS even pech dat wij daar een telefooncentrale hebben geleverd die alle gesprekken opneemt.

 

Er werd door haar letterlijk gezegd: Daar kan ik niet over beslissen. Belt u overdag dit nummer: 0XXXXXXXXXX.

 

De persoon van CDS werd een beetje onbeschoft en gaf aan dat er wel nu besloten moest worden.

 

Nogmaals werd door haar erg duidelijk aangegeven dat er nu niet over besloten kon worden en de CDS medewerker maar de volgende dag overdag terug moest bellen.

 

De volgende dag werd niet terug gebeld, maar enkele dagen later lag er wel een brief in de bus dat het abonnement verlengd was en je hier tot maximaal 7 dagen na dagtekening schriftelijk onderuit kon.

 

Hierop is vervolgens schriftelijk bezwaar gemaakt en geëist dat er geen telefonisch contact meer wordt opgenomen betreffende verkoop activiteiten.

 

Wie heeft dit probleem ook aan de hand gehad? Ik wil hier namelijk iets aan gaan doen bij kassa. Dit zijn praktijken die echt niet door de beugel kunnen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben mij ook tig keer gebeld (Maar was niet thuis). Laatst (op goede vrijdag) heb ik ze zelf aan de lijn gehad en hebben ze mij gevraagd of ze één van mijn twee Canal Digitaal abo's met een jaar mochten verlengen. Ik kreeg dan de komende maand gratis. Hiermee ben ik akkoord gegaan.

 

De keren dat ze mijn ouders aan de lijn hebben gehad is er door mijn ouders gezegd dat ik aan het werk was. TElkens werd er gezegd dat ze het nog een keertje later probeerden. Ze zijn niet onbeschoft geworden of wat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel eens gebeld maar niet zomaar voor een verlenging.

Nog nooit en te nimmer een bovengenoemde situatie meegemaakt.

 

Altijd een vriendelijke persoon gesproken.

 

edit:

ik meen me te herinneren dat een tijdje terug een ander lid hier

ook een soortgelijk geval heeft meegemaakt,precies wat jij omschrijft....


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit regelmatig voor andere mensen een abo af bij cds de laatste keer heb ik woorden gehad met één van hun

 

het ging om een basis abo op de hooft kaart en ik wou een tweede kaar voor 1,50Euro volgens de medewerker kon dat niet en moest ik een duurder abo afsluiten.

 

ik heb hem toen verteld dat hij er niks van snapt en eerst eens zijn website maar ééns goed moet gaan bestuderen voor dat hij klanten te woord gaat staan.

 

 

O ja ik zeg tegenwoordig ook dat het gesprek wordt opgenomen ja dan zijn ze even stil.

 

En ja ik ben over mijn eigen abo gebeld dat het abo afliep en of ik dit wou verlengen

heb gevraagt waarom hij belde ik vroeg hem ook heb ik dan mijn abo opgezegt.

als ik gewoon betaal waarom moet ik dan verlengen daar had hij geen antwoord op.

 

Kortom het zijn daar een stel pummels die niks snappen of willen snappen.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn ze toch bang dat ze klanten gaan verliezen.

Niet zo gek dat ze klanten verliezen want het beste beeld, waar ze ooit mee adverteerden, is al lang verleden tijd.

Zelf neig ik ook steeds meer om de definitieve stap terug naar de kabel te maken, en zo zullen er meerderen zijn, die dat van plan zijn.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Laatst werd een kennis van mij gebeld door CDS want er was 'belangrijk nieuws'!

CDS even pech dat wij daar een telefooncentrale hebben geleverd die alle gesprekken opneemt.



Bedoel je Michel dat jij in hun/CDS telefooncentrale de opname hebt afgeluisterd van dat gesprek?

============================

We use opensource software

UBUNTU, ZIMBRA, OPENOFFICE

Free your pc, use Ubuntu

============================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt nooit gebeld door CD, blijkbaar betaal ik al de hoofdprijs..... valt niets meer bij me te halen.... :D.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Ik wordt nooit gebeld door CD, blijkbaar betaal ik al de hoofdprijs..... valt niets meer bij me te halen.... :D.



Hier sluit ik mij bij aan. Betaal al de volle pond, dus meer kunnen ze niet halen bij mij :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde:

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1982902

 

Ze belden met om mijn contract met 4 maand te verlengen tot 30-04-2012. Ik had ja gezegd, maar de manier van klanten op deze manier benaderen vind ik gewoon ronduit onbeschoft en asociaal.

Nadat ik een kwade mail gestuurd had was binnen 12 uur alles weer terug gedraaid en kon ik weer per maand opzeggen (mijn contract liep tot eind vorig jaar). Kreeg ik paar dagen later een brief dat mijn contract alsnog verlengd was tot 30-04-2012.

 

Hierop heb ik direct gebeld en is het allemaal teruggezet, blijkbaar lopen die ingehuurde callcenters finaal langs CDS heen en zijn gewoon brutaal en onbeschoft naar klanten toe!!!

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een callcentermedewerker die kost-wat-kost omzet wil scoren voor eigen gewin zal inderdaad vermoedelijk de oorzaak zijn. Maar dergelijk gedrag is natuurlijk schandalig en Canaldigitaal blijft eindverantwoordelijk.

 

Een groot deel van de klantenbase bestaat uit 'buitenNederlanders' die het adres van familie of vrienden in Nederland gebruiken. Als die op deze manier 'uit het niets' worden gebeld gebeuren er ongelukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het addertje met die zgn 3 maanden gratis kijken voor het entertainment pakket is dat jij je contract open gooit, en je gaat de nieuwe prijs betalen voor je huidige pakket.

Stel, je heb een familiepakket voor de lagere prijs met korting. Ook zeg je op na een maand bij zo'n probeeraktie, je blijft toch je nieuwe prijs betalen voor je familie pakket....

 

Ook daar kan je wel achteraan, maar een hoop gezeik allemaal.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...