Ga naar inhoud


Wie werd onlangs door CDS gebeld i.v.m. een contractverlenging?


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier het antwoord van CD:

Uit onze administratie is gebleken dat de einddata van uw Set Top Box-pakket en Eredivisie Live-pakket inderdaad niet correct stonden vermeld. Wij hebben dit inmiddels in onze administratie aangepast.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

-------------------------------

Keurig toch !

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Particuliere Tv kijkers op campings, tuinen en andere recreatie huisjes en boten zijn massaal overgestapt naar Digitenne.

CDS is te duur, en het sat systeem te onbetrouwbaar (wrakke schoteltjes)

Of ze hebben thuis de kabel opgezegd ten gunste van Digitenne en merken dat dit ook op de camping werkt zonder extra kosten.

En nergens wordt zoveel geluld als op de camping dus het verhaal is snel rond. wink

 

Maar terugkomend op het onderwerp van dit topic ...

 

Zelf wordt ik ook regelmatig gebeld over diverse onderwerpen maar meestal een aanbieding voor een hoger abonnement.

Ik heb een Top abonnement dus ik ben er erg snel klaar mee en dat kan de betreffende medewerker/ster ook snel inzien ....

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een handjevol keren gebeld, meestal had ik geen interesse maar ik ben ook wel eens op een aanbod ingegaan zoals bijvoorbeeld: 12 maanden film1 abbo met 3 maanden gratis (de 12 maanden gingen zo bleek pas ná de 3 maanden in...vond ik wel een goede van ze).

Eigenlijk altijd zonder problemen.

 

Maar ik heb cds ook enkele malen zelf gebeld en na op een aanbod van ze ingegaan te zijn, hebben ze beide keren meteen maar even ook het dure film1 pakket verlengd.

De laatste x zelfs met 2 jaar.

Kon dat de eerste keer nog vrij vlot via de helpdesk worden teruggedraaid, de 2e keer werd het toch een duur telefoontje en na 2 beloftes de call logs af te luisteren bleef het gewoon stil.

Ook een mailtje via hun brakke webformulier werd niet beantwoord en via het klantenforum werd pa na opnieuw aandacht voor de kwestie te vragen ook daadwerkelijk gedeeltelijk wat gedaan.

 

Toen ik uiteindelijk mijn rechtsbijstand inschakelde was het zo gepiept...

 

De CDS helpdesk is gewoon niet goed, ze zeggen dat ze de call logs afluisteren maar als ze dat vervolgens niet doen kom je natuurlijk geen steek verder maar ik heb echt de indruk dat het ze daar gewoon om te doen is.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Particuliere Tv kijkers op campings, tuinen en andere recreatie huisjes en boten zijn massaal overgestapt naar Digitenne.
CDS is te duur, en het sat systeem te onbetrouwbaar (wrakke schoteltjes)

Daar lijken bijv. Duitsers heel anders over te denken.
Kwalitatief allemaal hoogwaardige hardware.Campings vol met schotels.
Hoe het met Sky-Duitsland gaat lopen, moeten we nog een beetje afwachten (ook met HD+), maar ik vind hun tarieven nou niet bepaald goedkoop!

Natuurlijk kunnen we het vervolgens hebben over de bitrates, maar grote landen kunnen zich doorgaans (veel) meer permitteren.
Hopelijk gaan allerlei samenwerkingsverbanden binnen en buiten de M7-groep ook voor de CDS-abonnee wat opleveren. TravelchannelHD vind ik in ieder geval al een genot.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die duitsers daar anders over denken kan ik wel begrijpen.

De lonen liggen daar aanzienlijk hoger als hier.

Dan lijkt het dus goedkoop............

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

In noord holland heb je geen last van die bomen sjaakk.

Digitenne is hier absoluut de grote winnaar.

Zeker door de 3 kaartjes per abo.

 

Ik word ook nooit gebeld door kpn.

Ze hebben namelijk maar 1 tarief hahaha...........

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ze hebben namelijk maar 1 tarief hahaha...........

Op EL na... hihi ;-)

Zelfs geen HD pakketten, Film1/Sport1 pakketten mogelijk. Zo eenvoudig is dat. Alleen op de camping in Zuid Frankrijk heb je pech....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je ook nog opteert voor een gratis HD ontvanger bij verlenging abonnement blijkt het geen enkel probleem om die naar Frankrijk op te sturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Zeker nog nooit van een mobieltje gehoord? Kun je ook nog meebetalen aan dat belletje laugh


Nee, mobieltjes heb ik nog nooit van gehoord. wink
Als ze mij willen bellen op het opgegeven 06 nr. krijgen ze een dure lijn die niet bij mij uitkomt maar ergens bij een bananen republiek.
Probleem zolved ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Al deze praktijken zijn ook bekend van UPC.

Als ik me niet vergis heeft UPC een belangrijk aandeel in CD.

Dus er is gewoon niets nieuws onder de zon.

Ron

Die zich natuurlijk ook kan vergissen.

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...