Ga naar inhoud


Wie werd onlangs door CDS gebeld i.v.m. een contractverlenging?


Michel

Aanbevolen berichten

Net gebeld of ik interesse had in 3 maanden gratis HD kijken. Het zou netjes bevestigd worden incl. Telefoonnummer en e-mail adres om weer op te zeggen. Ik heb er ondanks het nette telefoongesprek, netjes voor bedankt.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jap
Net gebeld of ik interesse had in 3 maanden gratis HD kijken. Het zou netjes bevestigd worden incl. Telefoonnummer en e-mail adres om weer op te zeggen. Ik heb er ondanks het nette telefoongesprek, netjes voor bedankt.

Waarom wil je geen HD ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SnijdeA vraagt: “Waarom wil je geen HD”

Als je met een familie SD pakket en een Multytenne al ongeveer 25 HD-zenders kunt ontvangen, ga je toch geen 15 euro per maand extra betalen voor je hoofdkaart en twee extra kaartjes voor die paar extra HD-zenders die je er dan bij krijgt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 1,5 maand terug werd ik wel gebeld door CD of ik voor een aantal weken het entertainment pakket (gratis) wilde ontvangen. Ik heb nu het familieHD pakket. Na het ontvangen van de brief zou ik dit direct kunnen stoppen voordat het overging in een definitief contract. Dat leek me wel wat en ik heb het bandje ingesproken. Later kreeg ik hier zeker spijt van, want ik dacht dat het wel vreemd was om eerst weer een brief te ontvangen. Wat als deze verkeerd bezorgd wordt? Iets wat wel regelmatig gebeurd nu de post geprivatiseerd is. Zat dus een beetje op hete kolen, maar gelukkig is er kennelijk iets fout gegaan, want mijn abonnement is inmiddels (nog) niet opgewaardeerd. Zelf wil ik dus ook niet meer gebeld worden door canaal digitaal, want als ze mij een aanbieding willen doen dan doen ze dat maar per email. Daarbij is per mail reageren bij CD al helemaal een crime. Vraag is dan ook wat te doen als mensen die brief niet ontvangen en dus niet schriftelijk kunnen reageren. Eigenlijk ook wel uit de tijd dat je wel on-line je pakket kan op waarderen. maar het je daarna wel moeilijk wordt gemaakt. Zou zeggen: niet op telefonische aanbiedingen in gaan.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkijker
@SnijdeA vraagt: “Waarom wil je geen HD”
Als je met een familie SD pakket en een Multytenne al ongeveer 25 HD-zenders kunt ontvangen, ga je toch geen 15 euro per maand extra betalen voor je hoofdkaart en twee extra kaartjes voor die paar extra HD-zenders die je er dan bij krijgt.

Ergo, je kijkt geen Nederland/RTL/SBS/Veronica ?
Ik heb mijn eerste full HD flatscreen besteld en ga wel mijn abonnement aanvullen met HD, om het zo mooi mogelijk te krijgen.
Waarschijnlijk eb jij nu "ongeveer 25 HD-zenders" die ik nooit zal kijken.
Maar voor mij is het makkelijk praten, want ik share intern, dus kost het mij maar 5 euro per maand.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkijker
@SnijdeA vraagt: “Waarom wil je geen HD”
Als je met een familie SD pakket en een Multytenne al ongeveer 25 HD-zenders kunt ontvangen, ga je toch geen 15 euro per maand extra betalen voor je hoofdkaart en twee extra kaartjes voor die paar extra HD-zenders die je er dan bij krijgt.


Waarom geen HD van CD ?
De dingen die ik kijk op de NL publieke zenders zijn HD niet waard. Wat ik wel HD wil kijken is de F1 en die is zoiezo op BBC HD een stuk beter kijkbaar (hogere bitrate en geen reclame). Films kijk ik eigenlijk alleen maar HD via m'n Azbox. Dus voor welke HD zenders zou ik dit moeten doen ?
En gezien het feit dat er wel eens iets fout gaat bij CD, neem ik het risico liever niet dat ik eraan vast zit.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

ga je toch geen 15 euro per maand extra betalen voor je hoofdkaart en twee extra kaartjes voor die paar extra HD-zenders die je er dan bij krijgt.

Degene die 3 HD TVs in huis heeft staan met bijbehorende HD sat ontvangers heeft ook genoeg geld om voor 3x HD ook 3x5 = 15 Euro per maand te betalen wink

P.S. de meesten zullen dat momenteel alleen voor hun hoofd-TV doen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...