Ga naar inhoud


[Sat4all] Nieuwe moderator 'Schotelpark'


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wij verwelkomen 'Tha Great Mac' als nieuwe moderator van het schotelpark forum en de galerij van ledeninstallaties.

 

We zijn erg blij met zijn aanmelding en denken dat hij ondanks de proeftijd van een maand, wel een blijvertje wordt wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dacht de je moderator ging worden van het spel "Waar is het ?" :D

Veel succes Great Mac , hopelijk zijn we elkaar daar ook nog eens terug. smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en goed idee! Ik vraag: Als schotelbezitters problemen, kun via Great Mac vragen of kan helpen voor oplossen????

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar sluit ik mij bij aan.

Succes, zet hem op!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

@Allen

 

Dank jullie wel voor de 'ingesproken moed', ik zal deze taak naar eer en geweten gaan uitvoeren.

 

Ook zullen jullie me niet hoeven missen in 'waar' en 'moppen' natuurlijk, ook daar schep ik genoegen in smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...