Ga naar inhoud


welk telefoon abnonnement voor kinderen?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik ben nu uit de kinderen, maar als de mijne ook 15 km moeten fietsen naar school, zoals de kinderen van een vriendin van ons, dan kregen ze ook zo'n ding. Tijden veranderen, en helaas zijn er meer redenen waarom jij wilt dat je kinderen bereikbaar zijn, of andersom.

 

Ze werken met prepaid, en hebben de afspraak dat ze het mobieltje van moeder één keer over laten gaan, dan belt moeder ze terug, scheelt weer in de kosten... En als ze over de limiet heen zijn dan gewoon een paar dagen zonder tegoed... jij kunt hun wel bereiken,maar zij hebben het wat moeilijker, gebeurd maar één keer.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat bewustzijn en die zorg van ouders ondersteun ik altijd, laat dat duidelijk zijn.

en de juiste gewenning en gebruik levert inderdaad weinig kosten.

 

er waren ook voorstellen en oproepen voor een NOODnummer (ook zonder belminuten op je chipcard)

maar dat is wellicht de keel dicht gedrukt door de providers

en waarom?

 

 

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: georgiosolos
Simpel abo van €2,50 nemen, kun je zelf op mijnsimpel.nl verbruikslimieten instellen zodat je echt niet meer dan €2,50 kwijt bent.

Hebben nu aktie van 2 jaar abo met een half jaar extra gratis, dan kom je precies op €2,00 per maand dan uit. Wil je Sms'en dan wordt het 2 keer zo duur daar hebben ze ook bundels voor.


Hoe doe je dat dan?
want op hun site staat
Belplafond instellen
Als klant bij Simpel krijg je een persoonlijke pagina die beveiligd is met een wachtwoord. Op deze pagina kun je zelf het Belplafond instellen. Je kunt voor het verbruik buiten je bel-, sms en internetbundel een limiet instellen vanaf € 15,-.

Prepaid is leuk maar kost toch snel zo'n 15 cent per minuut terwijl je bij Hollandsnieuwe dezelfde voordelen hebt als prepaid (beltegoed op is niet meer kunnen bellen), maar waarbij je dan slechts 6 cent per minuut betaald.

Nu is er de laatse tijd reclame op TV geweest voor ook zo'n provider die dat heeft en dan vanaf €. 2,50 maar kan hem niet terug vinden.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Origineel bericht van: georgiosolos
Simpel abo van €2,50 nemen, kun je zelf op mijnsimpel.nl verbruikslimieten instellen zodat je echt niet meer dan €2,50 kwijt bent.

Hebben nu aktie van 2 jaar abo met een half jaar extra gratis, dan kom je precies op €2,00 per maand dan uit. Wil je Sms'en dan wordt het 2 keer zo duur daar hebben ze ook bundels voor.


Hoe doe je dat dan?
want op hun site staat
Belplafond instellen
Als klant bij Simpel krijg je een persoonlijke pagina die beveiligd is met een wachtwoord. Op deze pagina kun je zelf het Belplafond instellen. Je kunt voor het verbruik buiten je bel-, sms en internetbundel een limiet instellen vanaf € 15,-.

Prepaid is leuk maar kost toch snel zo'n 15 cent per minuut terwijl je bij Hollandsnieuwe dezelfde voordelen hebt als prepaid (beltegoed op is niet meer kunnen bellen), maar waarbij je dan slechts 6 cent per minuut betaald.

Nu is er de laatse tijd reclame op TV geweest voor ook zo'n provider die dat heeft en dan vanaf €. 2,50 maar kan hem niet terug vinden.

suc6

Gerrit


Let goed op bij een bundel van Simpel. Die belminuten zijn verdeeld in onderling bellen en bellen naar andere providers. Lees GOED de voorwaarden zou ik zeggen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ik heb hier een sim-only abo van BEN.
150 minuten/sms voor 6,99.

per maand op te zeggen,geen abo van 1 of 2 jaar.

daar kun je genoeg voor bellen/sms en lijkt me.
als prepaid niks is,dan misschien zoiets?


Ja, maar daar zit geen plafond aan, als je wilt kun je voor vele honderden euri's bellen bij Ben!!

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist wel.

 

Er zijn nl. providers die je het voordeel geven van prepaid nl. je kunt niet meer bellen dan dat je beltegoed hebt.

 

En dat hoeft helemaal niet te komen omdat men te lang overal naar toe gebeld heeft, maar kan ook zijn dat je vergeten bent het toestel te blokkeren en doordat hij in je broekzak oid. zit zomaar nrs. aan het bellen bent en bij elke gesprek is er wel meteen 1 minuut weg. (overkomt mij ook soms)

Maar de kosten zijn dan wel een stuk lager dan met prepaid en elke maand wordt er gewoon een vastbedrag van je rekening afgeboekt en krijg je automatisch weer nieuw beltegoed.

Kom je een keer te kort dan kun je gewoon zelf extra opwaarderen met 5, 10, 20 euro en hou je over dan neem je dat gewoon mee naar de volgende maand.

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...