Ga naar inhoud


Amy Winehouse overleden..


DeBeek

Aanbevolen berichten

Citaat:
Er zullen nu veel gasten nog rijker worden door haar dood


Klopt.
Wedden dat er volgende week een "Best Of" album in de rekken zal liggen. cool

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Over 2 jaar wel.(02.07.1986)

 

Maar er is nog hoop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer hoor,

 

prachtige stem, maar helaas gek gemaakt door roem frown

 

Je moet toch enorm sterk in je schoenen staan om het te willen, ik kan me nog een docu herinneren van Michael Jackson die een compleet winkelcentrum afhuurde om zo 'normaal' te kunnen winkelen (met figuranten en al!).

 

Anno 21e eeuw niet makkelijk blijkbaar.

 

Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Winehouse overleed aan overmatig drankgebruik

 

LONDEN – De Britse zangeres Amy Winehouse is gestorven aan alcoholvergiftiging. Bij haar dood had ze ruim vijf maal meer alcohol in haar bloed dan de Britse limiet voor automobilisten. Dat heeft lijkschouwer Suzanne Greenway woensdag bekendgemaakt.

 

BRON: De Stentor

 

 

- Erg late uitkomst van de bloedtest. In een CSI aflevering weten ze het binnen 2 minuten al.... :crazy:

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenomenaal. Geweldig. Vernieuwend. Geplaagd. Verslaafd.

 

Dood.

 

Tis jammer. Ik luister af en toe nog naar haar muziek.

 

Iemand zei ooit, als je eeuwig beroemd wilt blijven moet je wel jong sterven. Amy kan maar op 1 manier herrinerd worden. Als je oud wordt komen er ook foto;s van je op leeftijd. En geen enkel tienermeisje zal 50 jaar na je dood foto's boven haar bed hangen van een b.v Sean Connery. Terwijl er nog steeds tiener meisjes een poster van James Dean hebben hangen.

 

Misschien beter voor haar. Ik hoop dat als er een hemel is ik kaartjes kan krijgen voor een eeuwig durend concert van o.a. Amy W. Janis J. Jim M. Jimi H. en ga zo nog maar even door.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...