Ga naar inhoud


Iemand ervaring met BlueTooth zonneklep-Carkits?


Sverige

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sverige
. . .Die Amsterdamse service lijkt interessant, alleen zijn ze niet zo netjes bij het werken... er wil nog al eens een raampje sneuvelen etc cool


Dat heet "gratis airco" tegenwoordig een extra service. . .

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Sverige
Looney, ik heb de jabra cruiser2 gisteren besteld... £49.40 incl verzendkosten (= ca 57.50 euro). Ik ben benieuwd.


En hij is vanochtend aangekomen... smile
Heb hem geladen en in huis even geprobeerd... mijn 2 telefoons kunnen gelijktijdig geconnect worden, het geluid is prima... maar dat is dus nog niet getest in de auto, hier in huis is het prefect!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige

En hij is vanochtend aangekomen... smile
Heb hem geladen en in huis even geprobeerd... mijn 2 telefoons kunnen gelijktijdig geconnect worden, het geluid is prima... maar dat is dus nog niet getest in de auto, hier in huis is het prefect!


Al tijd gehad om 'm in de auto te testen?
Wat vind jij er van?
Ik ben nog steeds tevreden, gezien prijs/prestatie.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... 1 gesprekje gevoerd met deze kit. Nog wel in de oude auto, maar dat maakt de test alleen maar beter, mensen waren gewoon om me te horen via de CARK91 van Nokia, en nu dus via de Jabra... Als ik niets had gezegd hadden ze geen verschil gehoord... ik hoorde ook geen verschil, erg duidelijk allemaal! Ik reed wel gewoon op een rustige 80 km weg... maar ik ben dus heel erg tevreden!

 

Ik ben benieuwd hoe vaak hij opgeladen moet worden. Er zit een stekker bij voor in de auto, en ook eentje voor het lichtnet, maar dat is een Amerikaanse versie... ik moet nog even op zolder zoeken, ik denk dat er nog wel ergens een verloopstekkertje moet liggen smile

 

Overigens, hartelijk dank voor de tips die iedereen me gegeven heeft!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...