Ga naar inhoud


Vandaag om me bril geweest maar niet goed


Daan

Aanbevolen berichten

Hier zitten wel brildragers denk ik,heb vandaag me bril binnen gekregen,het is een veraf bril nu kan ik weer goed naar me progamma's kijken wat is het beeld scherp geworden :D

wat is het probleem is,alles wat op de achtergrond om me heen is onrustig lijkt wel als je alles door een loep kijkt,volgens de opticien moet je ogen daar aanwennen mischien wel gelijk maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is,ik heb eens me bril omgedraait dus via de voorzijde even door de bril gekeken,en wat blijkt alles is perfect zie alles even scherp,en de achtergrond is rustig net alsof ik geen bril op heb,zou het kunnen dat de bril niet goed is ? ik wacht nog even af,anders ga ik ermee terug,hiermee kan ik ook geen auto rijden.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben ervarn brildrager , sindsm' 3jaar !!

Origineel bericht van: Daan
ik heb eens me bril omgedraait dus via de voorzijde even door de bril gekeken,en wat blijkt alles is perfect zie alles even scherp,en de achtergrond is rustig net alsof ik geen bril op heb,
Vwala , glazne in montuur omdraaaien m.a.w. wink

 

 

Origineel bericht van: Daan
zou het kunnen dat de bril niet goed is ?
yep !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat dit je eerste bril. Dan zou ik me nog even geen zorgen maken. De eerste keer dat ik mn bril op had had ik hetzelfde. Alles wel scherp, maar als ik naar mn voeten keek had ik het idee dat ze op de hoogte van mn buik zaten. Als ik ik de ronde keek had ik het idee dat ik in een lachspiegel keek. En dan was het nog niet eens een bril met grote sterkte....

 

Als je na twee weken nog die problemen hebt dan zou ik inderdaad terug gaan of even bij een andere opticien langs.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
als ik naar mn voeten keek had ik het idee dat ze op de hoogte van mn buik zaten



Yep, of je buik hangt op je voeten.

Sorry, geintje :D
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: Ga naar een echte opticien. Ik heb jarenlang een multifocale bril gehad van een bedrijf dat opvalt door schreeuwerige commercials. Ben nu naar een echte opticien geweest en heb het gevoel van de hel in de hemel te zijn beland. Wat een rustige overgang; heerlijk!!

 

Laat je niet gek maken door 2e montuur gratis, zonnebril op sterkte en dat soort kreten want het gaat ten koste van de kwaliteit van de glazen.

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ervaring is dat goede glazen momenteel rond de 150 euro per stuk kosten (ligt natuurlijk aan de uitvoering en het merk)

Bij mij is het tien jaar geleden voor het laatst gelukt een bril te maken waar ik wat aan heb, ook lenzen (medische) zijn niet gelukt.

Het heeft 18 jaar geduurt voor dat men door had dat ik een afwijking aan mijn hoornvlies heb.

 

Dus ga naar een goede opticien of een oogarts.

 

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie monster
Ben ervarn brildrager , sindsm' 3jaar !!
Origineel bericht van: Daan
ik heb eens me bril omgedraait dus via de voorzijde even door de bril gekeken,en wat blijkt alles is perfect zie alles even scherp,en de achtergrond is rustig net alsof ik geen bril op heb,
Vwala , glazne in montuur omdraaaien m.a.w. wink


Origineel bericht van: Daan
zou het kunnen dat de bril niet goed is ?
yep !!


Ben net terug van de opticien,ik had toch gelijk dat ze niet goed waren ze hebben de glazen nog even nagemeten deze hadden een flinke afwijking had iets met het middelpunt te maken,waarschijnlijk verkeerd geslepen nu maar weer afwachten tot de nieuwe klaar zijn.


Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat probleem had ik dus ook. En mijn ogen waren getest door een opticien v.h ziekenhuis en gemaakt door een betere brillenwinkel.

Die bril kostte me een paar honderd euro (ik geloof iets van 5 a 600 euro) en nog steeds is het niet geweldig. Maar ik kan er iig nu wel wat door zien.

 

En ze hebben de glazen ook opnieuw moeten maken en nu rammelen de glazen in het montuur.Maar volgens hun kunnen de glazen er niet uitvallen. En het is een design brilletje (oxido) waar nu ook al de lak vanaf gaat .

Daar haal ik dus nooit meer een bril frown

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...