Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk er sterk aan om mijn abonnement bij tv vlaanderen te beëindigen. Mijn contract loopt tot april 2012 en ik heb een basic+ pakket. Wat te doen met kaart? en moet ik wachten tot 1 maand voor contract ten einde is, voor opzegging? Ik zou wel satelliet vrij blijven kijken ter aanvulling van mijn Belgacom tv basis pakket.

Geplaatst:

hallo,

best een maand of 2 op voorhand, aangetekend.

bij de post een bewijs vragen van aangetekend schrijven.

want aan mij liet tvvl. weten dat ze van mij niets ontvingen.

dan maar de post ingeschakeld,toen die er zich mee moeiden was het rap opgelost.

het bewijs bestaat uit een kaart met codenr:en afleveringsbewijs best is nog de brief gewoon dichtkleven en versturen zonder omslag.

mvg

lgeen

Geplaatst:

Tegenwoordig kan je via de site van de post ook een aangetekende zending traceren.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

• Beheerder
Geplaatst:

Ik zou eerst online (per email) proberen op te zeggen en vragen om een bevestiging.

Dat kan je nu ook al doen, waarom wachten tot 2 maanden van te voren?

Jij bepaalt wanneer je opzegt. Als doe je dat 5 jaar van te voren.

Lukt het niet via email kan je er altijd nog een dure aangetekende zending van maken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Misschien beter om iemand te zoeken die je "kaart + abo" wil overnemen. Als ik me niet vergis heeft TVV hier speciale formulieren voor...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:

@Terradon

Is inderdaad duidelijk! Alhoewel nergens sprake van een mogelijkheid om abo op te zeggen en de kaart verder te gebruiken om enkel één + canvas te bekijken...

Geplaatst:
Origineel bericht van: wied
Alhoewel nergens sprake van een mogelijkheid om abo op te zeggen en de kaart verder te gebruiken om enkel één + canvas te bekijken...

Waarom zouden ze die optie moeten geven?

In Nederland is Canal Digitaal verplicht om Nederland 1, 2 en 3 zonder maandelijks abonnementsgeld aan te bieden. Maar ik neem aan dat de Belgische overheid geen vergelijkbare verplichting aan TV-Vlaanderen heeft opgelegd...
Geplaatst:

als die echt VRT wilt zien dan zou ik hem aanraden een goedkoop DVB-T setje te kopen,

dan heeft die deze zenders terug en gratis,en als je meer wilt van zenders,

telenet is bezig met een pakket op DVB-T die dit jaar of volgend jaar zou starten,ze testen het al bijna een jaar al.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
en als je meer wilt van zenders,
telenet is bezig met een pakket op DVB-T die dit jaar of volgend jaar zou starten,ze testen het al bijna een jaar al.

Dan ga je van kwaad naar erger!

mvg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Softmatic
Origineel bericht van: wied
Alhoewel nergens sprake van een mogelijkheid om abo op te zeggen en de kaart verder te gebruiken om enkel één + canvas te bekijken...

Waarom zouden ze die optie moeten geven?

In Nederland is Canal Digitaal verplicht om Nederland 1, 2 en 3 zonder maandelijks abonnementsgeld aan te bieden. Maar ik neem aan dat de Belgische overheid geen vergelijkbare verplichting aan TV-Vlaanderen heeft opgelegd...

De nederlandse overheid zal dan ook wel een bedrag ophoesten voor de doorgave. Dit doet de VRT niet! Dus is er geen reden voor TVV om deze zenders door te geven zonder vergoeding.

mvg
Geplaatst:

...Dan ga je van kwaad naar erger!...

Inderdaad van kwaad naar véél, véél erger!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen