Ga naar inhoud


[Televisie] Toshiba 55inch 3D TV zonder bril


grunnsat

Aanbevolen berichten

3-D met een brilletje is echt mooi, voegt letterlijk en figuurlijk een dimensie toe. Je merkt wel de beperkingen van de camera's ten opzichte van je snelle ogen (2 camera's/ogen is echt genoeg voor 3-D iruud). De camera's hebben namelijk een brandpuntsafstand waardoor een groot stuk haarscherp met diepte is maar bv. iemand ver op de achtergrond wazig. Als je normaal naar zo iemand kijkt stelt je oog automatisch scherp op hem. Bij het 3-D film kijken kan dat helaas niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind dat hele 3D gedoe maar nix.

Ten eerste zijn het eigenlijk meerdere niveau's van 2D, een soort kijkdoos effect.

Bovendien die bril, ik ben brildragend en dan een extra bril er overheen, nee, da's nix.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal heel leuk om te zien maar het is nog geen 1% van de belefenis die je krijgt in Futuroscoop in Frankrijk bij Poitiers. Daar wordt je ingegespt en krijg je een beugel over je heen om niet uit je heftig bewegende stoel te vallen terwijl je midden in een belefenis zit die voor, onder links, rechts en boven je afspeelt.

Voor degenen die 3D prachtig vinden een absolute aanrader. Zoals je het daar beleeft, krijg je het thuis nooit, ook niet over 20 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik ben al JAAAAREN geleden eens naar dat beroemde pretpark in het zuiden geweest. Ze hadden daar toen ook een zaal met 3D. Er vloog een lief bijtje de zaal in, om je heen, en achter je langs (je moest echt achterom kijken) heen. (welliswaar met brilletje, maar toch...

Ik heb in de bios Avatar 3D gezien, en ook heb ik hier een BlyRay speler met een 3D film..... maar dat haalt het totaal niet met het effect wat ik daar toen gezien heb. (even voor de duidelijkheid; mijn tv is geen 3D versie)

Het is leuk om eens iets wat er op lijkt in je huis situatie te bekijken, maar verder geen vergelijk met dat bekende pretpark (en zo zullen er meer zijn.....)

Ik moet er trouwens ook niet aan denken dat ik een hele film, in DAT voor mij echte 3D zou moeten bekijken, je mag daarna naar de dokter voor oa nekklachten...

We zullen zien wat de toekomst laat zien.......

 

Greet,

ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin juni was ik een paar dagen in Singapore, en daar hebben ze ook een 3-D attractie op Sentosa Island.

Je komt met een seatbelt in een stoel te zitten op een hydraulisch platform dat heftig beweegt in combinatie met de 3-D filmbeelden.

Je gaat als een boomstam in het water mee, terwijl je langs cirkelzagen komt en vervolgens meestort in peilloos diepe watervallen1

Het is een bijzonder heftige ervaring die ik nog nooit ergens anders heb meegemaakt.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...