Ga naar inhoud


[ANDROID] Satelliet gerelateerde Apps


Aanbevolen berichten

 

Ik kwam dit topic tegen op dit mooie board;

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...str#Post2036097

En dat heeft me aan het denken gezet.

 

Heb je een leuke, nuttige of informatieve APP voor Android, die iets te maken heeft met Schotel ontvangst of Satellieten?

Plaats deze dan hier !

 

 

Zelf vond ik Satelliet AR APP wel grappig. Een app die de Satellieten kan benoemen die op dat moment boven je hoofd hangen.

De Nasa TV App vind ik erg amuserend !

 

 

 

Vult u aan

 

Gr,

Maurice

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik nu sinds enkele weken dreamdroid icm mn Azbox Elite met Enigma 2.

Veel features werken, maar gebuik eigenlijk alleen de virtuele afstandbediening (AB).

Dat werkt echt super. 100% reactie score als je op een knopje drukt. En dat zonder te richten, of de knop diep genoeg in te drukken :D

 

Aangezien veel knoppen van de Azbox AB niet overeenkomen met de Enigma 2 instellingen, is deze App voor mij echt perfect.

 

Dreamdriod geeft veel meer mogelijkheden.

Eigenlijk vrijwel dezelfde als de bekende webcontrole toepassing, die je via je webbrowser kunt gebuiken.

Binnenkort zelfs inclusief het streamen van je E2 ontvanger naar je smartphone.

 

Dreamdroid is gratis.

 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mauspartyhouse
Gebruik nu sinds enkele weken dreamdroid icm mn Azbox Elite met Enigma 2.
Veel features werken, maar gebuik eigenlijk alleen de virtuele afstandbediening (AB).
Dat werkt echt super. 100% reactie score als je op een knopje drukt. En dat zonder te richten, of de knop diep genoeg in te drukken :D

Aangezien veel knoppen van de Azbox AB niet overeenkomen met de Enigma 2 instellingen, is deze App voor mij echt perfect.

Dreamdriod geeft veel meer mogelijkheden.
Eigenlijk vrijwel dezelfde als de bekende webcontrole toepassing, die je via je webbrowser kunt gebuiken.
Binnenkort zelfs inclusief het streamen van je E2 ontvanger naar je smartphone.

Dreamdroid is gratis.


Dreamdroid is idd een prima progje voor de Android telefoons,maar sinds ik de update binnen heb van Android 3.22 werkt bij mij het videostreamen niet meer.Mijn telefoon is een HTC Desire HD.Is hier al wat van bekend hoe dit zit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet hoe Dishpointer ingesteld moet worden?Wat is de instelling bij 'Calibrate':

Screen :set pixel per degree mapping,

Level inclination:enter inclination offset in degrees,

Level skew:enter skew offset in degrees.

 

Is de level inclination gelijk aan de elevatie van de schotel en wat is dan de level skew.Welke waarden moeten er ingevuld worden?Dan k voor antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Wie weet welke naam en password ik moet gebruiken om Dreamdroid te kunnen gebruiken voor mijn Xtrend9200?

Ik gebruik een HTC desire HD. Van alles al geprobeerd met naam: root. Enz enz

Wie helpt, en waar kan ik deze naam en password op de Xtrend wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mensen die geen enigma ontvanger hebben maar wel met neutrino is er DBOX Control II

 

Verder heb je CAM Monitor om cccam em oscam te monitoren. Er is ook op het streamboard forum oscammonitor te downloaden voor enkel oscam.

Ik kwam ook nog ooit ene Dreambox ECM info tegen op de market.

 

dit allemaal voor android telefoons

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik nu sinds enkele weken dreamdroid . . . .

 

Ik gebruik Dreamdroid om de VU te programmeren (timer), ontvanger kan uitblijven,

je hebt geen TV meer nodig en de AV-eenheid kan uitblijven. Sublieme app.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...