Ga naar inhoud


Na Ozoon img geen pli meer...


speedy

Aanbevolen berichten

Dit kan je iedereen kwalijk nemen, maar niet Dream Multimedia. Als je zelf in de computer van je auto een tuning firmware plaatst, ga je ook niet klagen bij de dealer als je motor begint te stotteren.

 

Mvg,

 

Michel

 

Tenzij die dealer jouw die auto verkocht heeft met de mogelijkheid om te kust en te keur verschillende software te flashen.

En na een jaar jouw verteld dat je verder geen updates meer ontvangt om je benzinepomp te laten draaien.

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Maar zo gaat het dus ook niet....

 

Iedereen (ook Pli) kan nog steeds verregaande wijzigingen in de software doorvoeren, incl. behoud van de laatste wijzigingen van Dream Multimedia, maar misschien niet meer precies op de wijze zoals ze het zelf graag zouden willen.

 

Sterker nog: Het kan zelfs nog steeds op de wijze zoals Pli het wil, maar dan niet meer met de laatste wijzigingen van Dream Multimedia.

 

Feit is dat daardoor enigma2 en OpenPli steeds verder uit elkaar gaan groeien waardoor je dit soort problemen kunt krijgen.

 

Dat kan je simpelweg Dream Multimedia niet kwalijk nemen. Die maken nog steeds software voor alle modellen, die nog steeds verregaand gewijzigd kan worden. Dat bewijzen immers Newnigma, Ozoon, Gemini, LT, Nemesis enz.. enz..

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Terug on topic.

 

Omdat ik toch graag wilde weten waar het precies fout gaat:

 

Als je na een recente originele image, een Newnigma, oZoon enz. OpenPli wilt (terug) plaatsen, moet je eerst het mountpoint van de harde schijf verwijderen.

Doe je dat niet, boot OpenPli niet!

 

Je gaat dus naar instellingen, systeem, harddisk, en daar verwijder je het mountpoint.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje : zijn er eigenlijk andere images dan openPLi die fastscan en cablescan aan boord hebben ?

Ik denk dat dat de 2 features zijn die ik het meeste zou missen mocht ik geen openPLi meer gebruiken.

Door de ontwikkelingen zit ik wat te denken of ik op Pli zou blijven of naar de - op nieuwere drivers gebaseerde - alternatieven zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, maar in de andere images heb je weer een blindscan en allerlei andere extra's.

 

Fastscan vind ik persoonlijk absolute onzin functionaliteit. Dat is leuk voor canaldigitaal goedgekeurd spul.

 

Als ik mijn lijst wil vernieuwen download ik die en zit die er met dreambox edit in 5 seconden in. Dat doe ik in ieder geval zeker niet met een fastscan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...