Ga naar inhoud


TéléSAT: gedaan met sharen !!!......


Aanbevolen berichten

Whatever, zal wel weer non-info zijn geweest.

 

Wat ik uit meerdere bronnen heb gelezen:

 

Standaard card zit op rate-limit 2, die nooit omhoog gaat als je gebruik maakt van cccam.

In officiele ci danwel ontvanger gaat deze per emm update naar rate-limit 4.

Schijnt dat je cardrevision kunt uitlezen met m7 sat801 decoder, als daar cardversie i4A staat heb je rate-limit 4.

 

Heb al gekeken of oscam deze extra info ook ergens weergeeft in de loggings maar nog niets gevonden wat daar op lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tv Vlaanderen is reeds gestart met de I4A smartcard upgrade zonder hun klanten te verwittigen

Het klopt inderdaad dat je de software versie I4A kan uitlezen op een M7 SAT801 decoder.

Dit heb ik zelf getest. Je kan dit niet vaststellen met een Ci-module of via EMU software (momenteel ?)

Bovendien kwam ik tot de vaststelling dat een smartwi niet -meer?- werkt in een M7 SAT801 decoder. OF dit nu aan de nieuwe update ligt of aan de satelliet receiver

kan ik niet zeggen. De UPDATE I4A smartcard werkte in ieder geval op een topfield + ci-module TV VL. Echter in een smartwi ging de kaart voortdurend "aan en af".

 

Pikant detail, toen ik de kaart in de M7 SAT801 receiver stak - na de smartwi test- werd deze niet meer herkend door de M7 SAT801 receiver.

Een heractivering van de kaart bracht soelaas.

 

De kaart wordt enkel geupgrade in een off. erkende Satelliet receiver (Philips ? M7 SAT801 etc ...) Ik kon met geen enkele mogelijkheid een TV VL / TéléSat upgraden in een Dreambox, Technomate, Topfield met of zonder ci-module , CCcam, Oscam....

 

Ik hoop hiermee wat te hebben kunnen bijdragen teneinde wat klaarheid te scheppen gezien de M7 group Benelux de lippen "stijf" op elkaar aan't houden is ....

 

MAW, Je kan het zo voorspellen, dit is volgens mij een eerste FASE , de volgende FASE zal vermoedelijk zijn indien de smartcard niet geupgrade is = beeld op zwart

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat neigt erg naar koppelverkoop. Alleen in een "eigen" decoder kun je meer dan met bv een Dreambox, VU+, enz. Ik verwacht een klachten regen. Ik heb aan 4 decoderingen op 1 kaart meer dan genoeg. Paar opnames in de week omdat ik wisseldiensten draai en een kanaal kijken. Ook het zappen zal niet voor erg veel problemen zorgen denk ik zelf, maar dat is nog maar te zien als het eenmaal loopt. Ik heb begrepen dat ze niet zo'n moeite hebben met mensen die thuis sharen, maar enkel de com. shares willen aanpakken. Ik denk dat ze nu juist het tegen overgestelde bereiken. De goede (minder kwade :)) lijden onder de kwaden.

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van snel zappen gaat je tvv kaart niet op zwart.

tenminste ik spreek hiermee uit eigen ervaringen van vanmiddag.

 

 

Hier gaat 3x opnemen en zappen prima.

Zappen is niks trager dan anders.

4x opnemen en 5x kijken gaat een paar tellen,dan op zwart.

De gemaakte opnames zijn wel OK.

 

Tot nu toe is zappen (na stopzetten opnames) nog niet mogelijk,

de kaart blijft dus wel langer dan 1 à 2 minuten op zwart.

 

 

 

Kaart is nu weer actief.

De opnames waren elk van een ander kanaal.

Ik heb tijdens de 3 opnames heel veel gezapt,en dat ging prima.

De anti share werkt op een Dreambox dus "naar behoren".

Hiermee bedoel ik dat er geen opnames verloren gaan

en dat het snelle zappen mogelijk blijft.

Precies wat CDS op hun eigen forum ook zei.

 

Wel jammer dat hun eigen "gecertificeerde" apparatuur wel problemen ondervindt.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoel je met C+ de spaanse sat aanbieder?

 

Canaldigitaal, de nederlandse aanbieder zou uiterlijk de 2e week 2012 van start gaan, maar het zou mij niet verbazen, wanneer dit nog voor de feestdagen van start gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld is kwalitatief absoluut niet gelijkwaardig en de dekking daar geldt hetzelfde voor. Ook totaal zenderaanbod is marginaal.

Maar zoek je iets goedkoops dan is digitenne zeker een alternatief

Het is maar net wat je alternatief noemt, als je de door jou genoemde punten in ogenschouw neemt. :eek:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontwikkeling van digitenne staat toch ook niet stil.

Natuurlijk is sat.ontvangst van betere kwaliteit en ook het ontbreken van HD kanalen op digitenne zal een rol spelen maar als alternatief voor de slaap- of kinderkamer is dit toch zeker o.k.

V8

 

Vindt nou niet echt ontwikkeling inzitten. Maar voor een slaapkamer is het prima! Zeker omdat je 3 kaarten mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...