sietsebuist Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 hallo ben bezig met streamen vlc pc naar dreambox nu heb ik een gedownloade film vob bestanden stream gaat doed goed belld maar kan geen ondertiteling aangeven is er een simpel prog om ondertiteling vast in de film te maken weet iemand raad en dan zonder kwaliteitverlies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 hallo ben bezig met streamen vlc pc naar dreambox nu heb ik een gedownloade film vob bestanden stream gaat doed goed belld maar kan geen ondertiteling aangeven is er een simpel prog om ondertiteling vast in de film te maken weet iemand raad en dan zonder kwaliteitverlies ??? dvdplayer op hdd van dm800hd One Bourbon One Scotch One Beer George Thorogood & The Destroyers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sietsebuist Geplaatst: 27 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2011 heb blackhole image dvd player er ook op staan de film speelt wel af en beeld is ook goed maar kan geen indertiteling instellen het zijn gedownloade films heb ik op hexterne harde schijf staan het zijn vob bestanden moet ik ze in ander formaat zetten of is er een prog die ondertiteling er vast in zet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 heb blackhole image dvd player er ook op staan de film speelt wel af en beeld is ook goed maar kan geen indertiteling instellen het zijn gedownloade films heb ik op hexterne harde schijf staan het zijn vob bestanden moet ik ze in ander formaat zetten of is er een prog die ondertiteling er vast in zet ach al die gedownloade films, tja kan er niets van toveren, doe het als test maar eens met een dvd die je op de hdd overspeelt. ciao One Bourbon One Scotch One Beer George Thorogood & The Destroyers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen