Ga naar inhoud


Rebox Firmware 1.09.90 on line


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Gisteravond had ik met name bij het kijken op RTL 4, naar GST, dat het beeld niet vloeiend was.

Kleine schotjes in het beeld.

 

Waren er meer die dat is opgevallen.?

 

Ja had ik ook dus weer terug gegaan met de 72 versie is het minder

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

opnieuw problemen met RTL 4 niet alleen met GTST, maar ook andere programma`s

beeld niet vloeiend schokjes in beeld

 

Ben erg benieuwd, wanneer er eindelijk een goede firmware uitkomt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb persoonlijk geen last van stotterend geluid. Maar ik heb het ook eventjes meegemaakt vorig jaar, dit lag uiteindelijk aan mijn Philips Led TV en niet aan de decoder. Dit was toen met een firmware upgrade op mijn TV opgelost? Nu eindelijk met de laatste firmware van afgelopen week, werkt mijn TV eindelijk eens goed (heb al een nieuw toestel en het moederbord is ook vervangen geweest)...Al mijn problemen waren te relateren aan de Philips firmwares, dus alle omruil acties hadden dus ook geen zin :) De laatste generatie van de Philips TV's hebben gewoon slechte firmwares gehad.. Heb je het ooit al eens gezocht bij de bekabeling of de TV i.p.v. de decoder?

 

Ook heb ik last gehad van wegvallend geluid op mijn RE8000 (heb er ook ooit wat topics over gehad), dit lag uiteindelijk ook aan de hardware en niet aan de software.

 

Hallo CronoS,

Bedoel je met stotterend geluid dat op de HD zenders ongeveer 8 a 10 keer op een avond het geluid heel even weg valt.

Ik heb n.l. dezelfde TV als jij en heb op dit moment contact met Philips hierover.

Philips denkt dat het de ontvanger is, vandaar mijn vraag aan jou hierover.

Vriendelijke groet

Simon Muller

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Het licht bij mij niet aan de TV, want een Philips ontvanger aangesloten op mijn TV, heeft er geen last van.

Het licht dus weldegelijk aan de hardware, en of aan de Firmware van Rebox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Gisteren, een 2 tal timer opnamen gemaakt, niet gelijktijdig verder weg geweest.

Een van de 2 opnamen is goed, en de 2e opnamen, is na 15 minuten gestopt.

 

Wat een hopeloze ontvanger, is dit.

 

Ga terug naar een oudere firmware, wat de nieuwste firmware, is bij mij verre van goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ook het formatteren van de HDD werkt alleen, als de ontvanger uit, en weer aangezet wordt met de schakelaar aan de achterzijden.

Al met al, waardeloze firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer naar 21 dagen, toch weer een vast loper op nederland 1 HD. kan gebeuren, toch jammer

 

Volgens mij al enkele releases geleden dat er nog eens een relatief stabiele FW was, dus na 21 dagen zou ik niet klagen :cool: het had erger geweest indien het elke dag 21 keer was

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij al enkele releases geleden dat er nog eens een relatief stabiele FW was, dus na 21 dagen zou ik niet klagen :cool: het had erger geweest indien het elke dag 21 keer was

 

Het is niet de bedoeling om teklagen, wat ik er mee zeggen wil, dat deze FW zo slecht nog niet is.

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook de nieuwe Firmware erop gezet, verliep zonder problemen. Na een par dagen dagen kijken zag ik dat de EPG niet goed werkte, kreeg bijna niks binnen. Dus dacht doe even een nieuwe fastscan om de kanalen opnwieuw in te lezen ( lukte altijd vroeger) maar helaas vandaag gebeurt er niets. Ik krijg het scherm Service Search in beeld met een groen rode balk heen en weer schuivende. Moet ik ergens iets aanpassen in de frequentie? Iemand enig idee wat ik moet doen? Grtn Erwin

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook de nieuwe Firmware erop gezet, verliep zonder problemen. Na een par dagen dagen kijken zag ik dat de EPG niet goed werkte, kreeg bijna niks binnen. Dus dacht doe even een nieuwe fastscan om de kanalen opnwieuw in te lezen ( lukte altijd vroeger) maar helaas vandaag gebeurt er niets. Ik krijg het scherm Service Search in beeld met een groen rode balk heen en weer schuivende. Moet ik ergens iets aanpassen in de frequentie? Iemand enig idee wat ik moet doen? Grtn Erwin

 

als je het scherm Service Search in beeld met een groen rode balk krijgt dan is die aan het zoeken, je hoeft dar niets aan tedoen. als alleen maar wachten tot die klaar is.

dat duur niet zo lang een fastscan

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, een fastscan duurt niet zo lang, ging altijd heel snel vroeger. Ik heb hem 30 minuten laten zoeken en het enige wat ik zie is dat de rode groene balk heen en weer gaat. Er wordt geen zender ingelezen dus het moet iets anders zijn maar wat.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het idee dat het atmosferische storingen zijn, me ontvangst balk schiet ook heen en weer en er zijn hevige sneeuwbuien boven Zweden. Ik probeer het later nog een keer.

 

Ondertussen een vraag over de EPG - als ik het me goed herinner krijg ik geen EPG binnen voor de volgende HD zenders : Ned 3, RTL5, RTL7, Veronica en Net5. Hier nog iets aanpassen ?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...