Ga naar inhoud


Rebox Firmware 1.09.90 on line


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Ik krijg het idee dat het atmosferische storingen zijn,

Ik denk dat je het bij het goede eind hebt want er zijn voor vandaag heftige zonnenstormen voorspeld die invloed kunnen hebben op apparatuur.

Schijnbaar is dit in het noorden al begonnen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit nu enkele dagen op deze versie, en waar ik met de vorige versies telkens meldingen had over gecodeerde zenders en steeds trager worden met zappen (na veel zappen), moet ik zeggen dat ik die niet meer heb gehad sinds de update. Ben dus eigenlijk wel tevreden. Ik heb nog geen opnames gemaakt dus dat kan Ik niet beoordelen. Maar die dagelijkse ergenis van meldingen zijn voorbij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enig aarzelen n.a.v. wisselende berichtgeving door diverse gebruikers FW 109.90 er toch es opgezet via vaste netwerkverbinding gisteravond..

 

procedure ging probleemloos, ook geen vastlopers na afloop.

 

Nog geen fabrieksreset gedaan, even afwachten of de box zonder mankementen of storingen blijft werken.

 

Meerdaagse EPG werkt niet langer dan twee dagen vooruit maar lijkt niet direct aan deze FW te wijten, CD is mogelijk aan het experimenteren met verschillende progjes.

Ziggo instap abo

Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA

VU+ Solo 4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het bij het goede eind hebt want er zijn voor vandaag heftige zonnenstormen voorspeld die invloed kunnen hebben op apparatuur.

Schijnbaar is dit in het noorden al begonnen.

 

Ik had gehoopt gisteren het noorderlicht te zien hier maar helaas. Vandaag het inlezene van de zenders nogmaals geprobeerd en het ging helemaal goed zoals voorheen.

 

Behalve de EPG - die is waardeloos.Ik krijg alleen de EPG binnen voor Ned 1 en RTL4 en SBS6 - rest is leeg. Is hier iets aan te doen?

aangepast door Dutch

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was een storing Alfons

 

 

24 januari 2012: EPG-storing

Er is een probleem met de informatie voor de Electronische programma gids (EPG) De informatie van na de 24ste januari wordt momenteel niet uitgezonden. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Wanneer de informatie beschikbaar is wordt deze automatisch ingeladen wanneer men naar zenders kijkt

 

http://www.canaldigi.../meldingen.aspx

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een fabrieksreset duurt niet langer dan een minuutje of 5 hoor!

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draai nu al vanaf begin januari met deze software. Alles doet het uitstekend. Alleen heb ik af en toe (2 a 3x per week) dat ik een opname niet weg kan gooien.

Ik vraag me af wat de reden is, Ik kan ze via de pc wel weggooien. De bestanden staan op de interne schijf van de Rebox. Op zich niet zo'n groot probleem maar het zou mooi zijn als het goed ging. Overigens nemen wij heel veel op, zeker 5 programma's/ films/ serie's per dag.

Met vr. gr. Ronald

Rebox 9000 HD PVR v1.11.07

1TB WD10EURS AV-GP

Samsung C8700

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draai nu al vanaf begin januari met deze software. Alles doet het uitstekend. Alleen heb ik af en toe (2 a 3x per week) dat ik een opname niet weg kan gooien.

Ik vraag me af wat de reden is, Ik kan ze via de pc wel weggooien.

Als je de Rebox uit zet, of in de deep standby kun je ze daarna wel weggooien.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Tijdens De wereld draait door om 20:10 uur stond de rebox muur vast. Zomaar zonder enige aanleiding!

De afstand bediening reageerde nergens meer op en moest de Rebox van stroom halen en weer opnieuw aanzetten. Toen had ik weer beeld.

 

Gr,

Ed

Zal wel een bug in de software zijn Ed, wnat ik had er ook regelmatig last van ((

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms helpt eerst verplaatsen naar een andere map ook ;)

 

Soms? Of altijd? Dit wist ik namelijk nog niet.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...