Ga naar inhoud


uitzending gemist (HBBTV) werkt niet op Xtrend ET 9200


Bigsat

Aanbevolen berichten

Heb een Xtrend ET 9200 gekocht in duitsland, maar daar werkt uitzending gemist niet op

hebben meer gebruikers hier last van ? Op de image draait de laatste versie van PLI van vandaag.

en de vraag hoe dit is op te lossen ? Kan het zijn dat er een beveiliging in zit zodat nl sites geblokt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb een Xtrend ET 9200 gekocht in duitsland, maar daar werkt uitzending gemist niet op

hebben meer gebruikers hier last van ? Op de image draait de laatste versie van PLI van vandaag.

en de vraag hoe dit is op te lossen ? Kan het zijn dat er een beveiliging in zit zodat nl sites geblokt worden.

 

Misschien een rare vraag, maar waarom in Duitsland gekocht ? :mellow:

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare vraag, maar waarom in Duitsland gekocht ? :mellow:

Omdat de ontvanger hier vlakbij op te halen was in ********* ( via een webshop besteld) en ook nog goedkoper was dan in Nederland, ik wist natuurlijk niet dat uitzending gemist niet werkte anders had ik hem daar ook niet gekocht.

aangepast door Michel
Geen verwijzingen nondeju!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ET9200 en heb er hdfreaks.v4.3 PLi2.1 2611201 image op gezet en dan werkt het wel.

Maar ga ik updaten dan werkt het programmagemist niet meer hoop dat je hier wat aan hebt.

bedankt voor je info ! zal het gaan proberen maar even voor alle duidelijkhuid wat heb je er nu op staan HDFREAKS of de PLI 2.1 van 26-11-2011 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de ontvanger hier vlakbij op te halen was in Aachen ( via een webshop besteld) en ook nog goedkoper was dan in Nederland, ik wist natuurlijk niet dat uitzending gemist niet werkte anders had ik hem daar ook niet gekocht.

Omdat de ontvanger hier vlakbij op te halen was in Aachen ( via een webshop besteld) en ook nog goedkoper was dan in Nederland, ik wist natuurlijk niet dat uitzending gemist niet werkte anders had ik hem daar ook niet gekocht.

 

Heb je al geprobeerd met de hdfreaks.v4.3 PLi2.1 2611201 image?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik hier goed zie, dan is dat een softwarematige blokkering die in de PLI software zit vanwege banden met de Nederlandse importeur ? Ze proberen dus op die manier Nederlandse klanten te verplichten om Nederlands geïmporteerde ontvangers te kopen. Als ik dat verkeerd zie, leg me dan uit hoe dit mogelijk is en waarom PLI niet de beveiliging eruit kan halen ?

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...