Ga naar inhoud


Dreamup 1.3.3.9 geeft foutmelding maar ziet de box wel!


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ook die heb ik niet aangesloten.

 

Als ik dat probleem zou hebben, zou ik het volgende gaan doen.

Start op de computer het programma regedit (b.v. van windows 7)

Zoek op het woord "DreamUP" (zie plaatje)

Als DreamUp wordt gevonden in de linker kolom, wis dat dan, zoek verder met de toets F3

(het zal meerdere keren gevonden worden, ook die wissen)

Als je klaar bent reboot je computer en start DreamUP nog eens op.

Pas op met het werken in regedit !!!

 

Grts.

 

Dat zou kunnen wat jij daar voorstel maar ik geloof niet dat het daar aan ligt.maar ik zal het eens proberen niet geschoten is altijd mis toch?Wees gerust ik kan heel goed met regedit overweg.daar doe ik soms meer mee dan eigenlijk mag. :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan ok nog eens proberen je modem een 10 minuten zonder spanning zetten dus effe alles uit en dan terug opstarten en kijken of het dan wel werkt !!!!!

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geen resultaat helaas

hallo Loui (K) heb je al resultaat???????
  • Like 1

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik blijf deze melding houden, ik heb zelfs even een oude laptop van de buren mogen lenen om te kijken ook dan wil het niet.het ligt gewoon aan de DM8000 anders heb ik er geen verklaring voor.

Kan je hem misschiens terug in fabrieks instelingen zetten

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er alles mee,in de stopstand zetten en opnieuw flashen in de fabriekstand zetten gaat ook alles werkt gewoon, maar ga ik via Dreamup dan kan ik niet flashen de bedoeling is om even te kijken of er ook bad sectoren in zitten om die te herstellen.Dat is voor het laatst 1½ jaar geleden gedaan.Ik kom er gewoon niet in via Dreamup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik kan er alles mee,in de stopstand zetten en opnieuw flashen in de fabriekstand zetten gaat ook alles werkt gewoon, maar ga ik via Dreamup dan kan ik niet flashen de bedoeling is om even te kijken of er ook bad sectoren in zitten om die te herstellen.Dat is voor het laatst 1½ jaar geleden gedaan.Ik kom er gewoon niet in via Dreamup.

en heb je nu al iets gevonden met dt probleem ???? Loui

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij ligt het gewoon aan de nulmodemkabel in combi met win7.vertel me niet hoe en waarom? ik ben naar een persoon geweest hier in de buurt hij had ook een nulmodemkabel met een verloop naar USB, Perfect geen probleem toen op de compoort com1 voilla weer die melding. dus ik ga een verloop halen bij de MM dan werkt het gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt voor de melding Loui

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

had net ook het zelfde aan de hand met een oudere pli versie op de  dream 8000

toen maar een pc met windouws XP aangesloten en langs het netwerk deed hij het nu wel .

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...