Ga naar inhoud


Sky Italy icm met Dreambox


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Ik zit er aan te denken om een Sky Italy prepaid kaart te kopen die 12 maanden meegaat. Wat ik mij nog afvraag is of deze wel werkend is te krijgen op een dreambox. Wellicht dat iemand dit kan bevestigen. Zou wel heel erg jammer zijn om zo'n dure kaart te kopen zonder er gebruik van te kunnen maken.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zit met de 3.5 volt reader spanning, niet alle Dreamboxen kunnen deze lagere spanning genereren op de interne cardreaders.

De oudere Dreamboxen werken alleen met 5V op cardreaders, welke wel geschikt zijn weet ik niet. De 8000 doet het prima met de Italia kaart.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn dm8000s inderdaad geen problemen.

Gebruik Cccam, alle opdates komen gewoon door...

 

Weet niet of je voor het activeren van de kaart deze eerst in een officiele ontvanger moet plaatsen.

Dit zou ik wel vantevoren even controleren.......

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit met de 3.5 volt reader spanning, niet alle Dreamboxen kunnen deze lagere spanning genereren op de interne cardreaders.

De oudere Dreamboxen werken alleen met 5V op cardreaders, welke wel geschikt zijn weet ik niet. De 8000 doet het prima met de Italia kaart.

 

Ik overweeg ook een Sky Italië kaart te kopen. Kan iemand bevestigen of de cardreaders van de 7020HD ook overweg kunnen met de kaart?

 

In mijn dm8000s inderdaad geen problemen.

Gebruik Cccam, alle opdates komen gewoon door...

 

 

Welk type kaart heb jij. De 093b of de nieuwe 09cd ?

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet heb ik de 93b, serienummer van kaart begint met 0002.

 

Misschien eens effe op een Italiaans satforum kijken om te zien welke ontvanger wel en niet

de diverse kaarten overweg kunnen.

Er zijn ook custom-made images, waarin de parameters voor de cardreader aangepast zijn op Sky Italia...

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn dm8000s inderdaad geen problemen.

Gebruik Cccam, alle opdates komen gewoon door...

 

Weet niet of je voor het activeren van de kaart deze eerst in een officiele ontvanger moet plaatsen.

Dit zou ik wel vantevoren even controleren.......

 

Heb jij een officiele abonnement? Zou jij ook eventueel een PPV event kunnen aanvragen op een van de calcio kanalen?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb een officieel abonnement,via familie in Italie. Mondo & Calcio, dus geen Sport en Cinema, werd me een beetje te duur :-)

Ik zou idd PPV events kunnen kopen, maar heb dit nog nooit gedaan, maar denk wel dat dit werkt op cccam.

aangepast door appie39

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...