Ga naar inhoud


Geen beeld op alle nl zenders?


HD_freak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet wat er gebeurt is.

 

Maar bij mij is nu ff klote dus.

 

Sinds de storing.

 

Alleen nog maar beeld via tuner B en alleen op de Astra 19.2. en niet meer op 23.5

 

Tuner A geeft niet meer thuis niet op geen van de 4 satellieten meer 19.2, 13.0, 23.5, noch op 28.2

En dat terwijl als ik via de signaal zoeker van de VU+ kijk hij wel overal op locked. ( Beide tuners.)

met een SNR van 75% tot 80%

En AGC staat op 90% tot 93%

 

Ondertussen ook nog ff de nieuwe open PLI er ingeschoten en ff de laatste kanalen lijst van Hans er in gemept.

 

Maar krijg op tuner A echt niks meer voor elkaar ook niet op de vrije zenders.

En kan nu in het donker de bende ff niet rechstreeks aansluiten dat moet dus ff wachten tot morgen.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook even geen beeld. Zette meteen een ander lijntje open en weer beeld tada.

 

Zette ik het lijntje weer uit. Probeer weer de legale weg geen beeld.

Nu heb ik even via lijntje voetbal wedstrijd afgekeken. En nu weer via legale weg wel beeld.

 

Dit was de laatste druppel. Ben blij als ik wat weer hoor van rechtsbijstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het weer geen spelbreker?er zit onweer in de lucht.misschien uplink storingen door het weer.zal eens kijken via de slingbox of ik beeld heb..

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

perfect beeld met dm 600 via slingbox

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij is er in ieder geval 1 diseqs de bok op gegaan.

Het zal wel weer puur toeval zijn dat het exact tijdens die storing is gebeurd.

Alhoewel ik van de week ook al een keer een probleem met schakelen meende te hebben.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ptje schrijft:

“Toch denk dat het gewoon een signaal kwestie is geweest, ondanks het weer niet heel triest was. Ik heb geen seconde zonder beeld gezeten. Ik heb wel een wavefrontier 90cm die 500% uitgericht staat. Mijn schoonvader belde, die zit hier 500 meter hemelsbreed vandaan, die had geen beeld met een 78cm triax en wellicht afstelling niet 100% Die tuner gaf ook aan, no data op transponder en dat heeft niks met zijn abonnement te maken.”

Nee hoor, het had niets met signaalsterkte te maken. Op mijn CanalDigitaal goedgekeurde Inverto Scena 5m kon ik Ned. 1, 2 en 3 niet in HD en niet in SD krijgen, mijn Clarketech 5000HD gaf voor Ned. 1, 2 en 3 HD gewoon beeld maar niet voor SD, beide op dezelfde kop aangesloten.

Het lijkt me haast dat er een storing is geweest omdat CanalDigitaal weer ligt te klooien met de coderingen. De goedgekeurde CD-bakkies kwamen er weer het slechtste van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wel opviel gisteren dat de buien noord zuid liepen en langerekt waren. En dat is vaak wel een reden voor langdurige beelduitval.

Was vooral in het zuiden het geval, ik houd het daarop.

 

Onzin en alle andere buitenlandse zenders deden het prima.

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd allemaal.

Had wel beeld op history hd en de film1 kanalen de rest van het CD pakket geen data.

Dus lag het niet aan het weer.

Denk eerder een probleem bij Astra of Canaldigitaal.

Wanneer CD met de codering bezig is dan zou history hd er ook uit moeten liggen want de ander kanalen die in het zelfde pakket zitten deden het niet.

Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M

Triax 80cm met 4 lnb's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...