Ga naar inhoud


Galaxy S en play store


Aanbevolen berichten


Nog niet eerder meegemaakt. Ik neem aan dat ze op het web normaal kan inloggen met haar accountgegevens in de Google play store? ( https://play.google.com/store ).

Als dat wel lukt dan zou ik de data op het toestel veilig stellen en een factory reset uitvoeren. Meestal werkt alles daarna weer naar behoren.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze een gmail account heeft prima, maar welk mailadres is aangemeld bij de store? Dit moet je normaal bij de allereerste keer dat je je telefoon opstart opgeven.

Kun je de store wel openen? Zo ja dan de store openen, daarna menu --> account en hier het gmail adres aanvinken. (dit mailadres moet dan uiteraard al wel bekend zijn op je telefoon, zie instellingen --> accounts en synchronisatie. Hier moet het gmail adres dan tussen staan)

 

suc6

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze een gmail account heeft prima, maar welk mailadres is aangemeld bij de store? Dit moet je normaal bij de allereerste keer dat je je telefoon opstart opgeven.

Kun je de store wel openen? Zo ja dan de store openen, daarna menu --> account en hier het gmail adres aanvinken. (dit mailadres moet dan uiteraard al wel bekend zijn op je telefoon, zie instellingen --> accounts en synchronisatie. Hier moet het gmail adres dan tussen staan)

 

suc6

Ik denk dat hier de fout zit, dat ze een verkeerd mail adres gebruikt. kan de store niet openen zonder een adres op te geven, dus kan er ook niet inkomen.

Ga ff zoeken als ze hier weer is.

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...