Ga naar inhoud


Beeld haperd wordt er gek van


MarnixK

Aanbevolen berichten

ik wordt gek van mijn dm500hd vorige week begon ie met haperend beeld en kreeg het niet opgelost. Toen heb ik alles gewist en de laatste openpli geinstalleerd en alles weer opnieuw ingesteld. Nu heeft ie het een paar dagen goed gedaan en sinds vanmiddag is het weer k**te. Heb ipv oscam cccam geprobeerd, maar blijft hetzelfde.

 

Beeld komt blijft een paar second en dan freeze ie. In Oscam log staat gewoon netjes dat is gevonden is etc.Heb alleen een local card geen shares etc. En toch doet ie het niet goed.

 

Iemand nog een idee

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook al eens naar jou schotel gekeken en jou coax aansluiting? vaak komt het voor dat de f conector geen goede verbinding maakt met je coax, controleer je schotel ook even.En natturlijk de laatste Firmware erop of de laatste update Is dat allemaal goed dan pas kun je zeggen het ligt aan de ontvanger.Suc6

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

die stekkers etc zijn. goed. gisteren was het zover zelf dat ie in oscam/cccam succes geeft, maar ik geen beeld krijg. OMdat ik met wat anders bezig was heb ik het laten staan en in eens gaat het beeld weer aan en werkt alles weer en blijft het beeld ook gewoon goed

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...