Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen


Seba

Aanbevolen berichten

Disney Channel op de plek van 13th Street dus

 

[Disney Channel] [23.5E|11739(hi)|V|DVB-S2|QPSK|27500|5/6|17b1h/6065d|CANALDIGITAAL|sec,via,ngr]

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit heb ik vandaag gelezen op het net :

 

In ieder geval nog tot eind september blijft het tv-kanaal Syfy Universal nog onderdeel van het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV VLAANDEREN uitmaken. Dat heeft eigenaar M7 Group S.A aan SatelliteMagazine bevestigd.

 

en :

 

Het uitstel van het stoppen van de doorgifte van Syfy Universal wil niet zeggen dat de tv-zender niet uit het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV VLAANDEREN gaat verdwijnen. Dat is op een later tijdstip zeker het geval.

 

Bron : www.satellitemagazine.com

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me weer een van hun slinkse trukken, om de kosteloze opzegging voor het eind van de maand af te remmen.

Aangezien er in hun enige communicatie staat, dat kosteloos opzeggen kan tot en met 31 augustus "12.

Dat de zender nog een maand langer te bezien valt zal dan wel een technische fout blijken, ondertussen is dan wel de wettelijke termijn die ze vooropstelden verstreken.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik had al 2/3 gekozen voor Belgacom TV vanwege het groter aantal kanalen, als je voor een kostprijs kiest die ongeveer gelijk is aan het Basic+ - pakket van TVV.

Een voordeel voor mij was geweest de 'TV overal'-applicatie op pc en smartphone die gratis was.

Deze week kondigde Belgacom aan dat 'TV overal' 5 euro per maand gaat kosten, behalve als je Maxi-pack-klant wordt... wat voor mij totaal geen optie is.

Enfin.. Het lijkt alsof Belgacom als nieuwe leverancier misschien ook afvalt om deze reden. TN valt af omwille van te duur. Er blijft niet veel meer over dan voor het basispakket van TVV te kiezen. En afwachten of Weepee TV iets wordt.

Door de eeuwige discussie over opnemen op de digibox en de kostprijs van het verlies aan inkomsten uit reclame die de netten willen verhalen op de operatoren, lijkt digitale tv in Vlaanderen binnen een termijn van ongeveer een jaar toch nog duurder te worden dan het al was.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik vandaag gelezen op het net :

 

In ieder geval nog tot eind september blijft het tv-kanaal Syfy Universal nog onderdeel van het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV VLAANDEREN uitmaken. Dat heeft eigenaar M7 Group S.A aan SatelliteMagazine bevestigd.

 

en :

 

Het uitstel van het stoppen van de doorgifte van Syfy Universal wil niet zeggen dat de tv-zender niet uit het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV VLAANDEREN gaat verdwijnen. Dat is op een later tijdstip zeker het geval.

 

Bron : www.satellitemagazine.com

 

Nu is het 4 september geworden i.p.v. eind september

 

http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=15075&title=Syfy+4+september+uit+zenderaanbod+CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

die komt er niet. kan me overigens niet voorstellen dat de nieuwe HBO kanalen ook voor TVV klanten beschikbaar komen, en als dat toch zo zou zijn dan zal je er extra voor moeten betalen. Ook over de HD versies van vier en vijf zwijgt me in alle talen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook spijtig dat 13th Street & Syfy verdwenen is, nadat al heel wat goede kanalen verdwenen zijn is de BASIC+ pakket geheel waardeloos geworden. Het lijkt wel nu dat men 6 euro extra betaalt voor de extra HD kanalen. Ik heb er melding van gemaakt op de facebook van TV Vlaanderen, maar blijkbaar wilt men er enkel 'zeer positieve' berichten zien staan, want 'slechte' berichten worden er zo snel als men kan verwijderd. Zo had ik vermeld dat Vier en Vijf in Hd ging komen, het leek wel dat ze uit de lucht kwamen gevallen: ze wisten er niets van.

Nu is het afwachten tot de nacht van 17 op 18 september dan worden nog enkele zenders van QPSK naar 8PSK gezet, hierdoor komen er bandbreedte vrij voor extra zenders. Ja die gingen er komen, wanneer dat wisten ze bij TV Vlaanderen niet te vermelden, als je ze een vraag stelt, dan antwoorden ze 'je leest het in onze nieuwsbrieven' om van je vraag af te zijn. Maar de plaats van Syfy is nog steeds vrij, ik vroeg hen ook of ze TNT konden plaatsen, zou toch al een betere vervanger zijn dan die Disney Channel.

En in feite staat TV Vlaanderen in de schaduw van CanaalDigitaal: komt er een vrije plaats dan is het CanaalDigitaal die ermee gaat lopen, zo is er Animal Planet, gaat op zwart vanaf 18u voor TLC, binnenkort breidt TLC haar uitzenduren uit en dit zou betekenen dat Animal al vroeger op zwart gaat (nl 15u).

Dat ik mijn mening er goed gezegd had, (ik vroeg hen de uitslag van de poll te plaatsen waaruit men toen kon kiezen) blijkt dan ook dat ik al van vorige week er niets meer kan schrijven, dit heb ik dan ook laten weten per mail en dat ik het ook flauw vind dat men me zowat geblokt heeft om iets te schrijven op hun facebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan niet de enige die daar niks meer mag schrijven, alle 3 mijn facebook accounts heeft die clown al weten te blokeren.

men kan daar echt niet tegen kritiek, zeker niet over hun goede decoders.

Trieste bedoening als men op zo'n manier een facebook pagina wil runnen.

Misschien moet ik maar weer eens een facebook pagina starten over de gang van zaken bij tv Vlaanderen, en daar kan die pipo niks deleten.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...