Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen


Seba

Aanbevolen berichten

Nog even en we hebben een voledig kinderpaket in de plaats van een bassic+ .Het zijn nu al 9kinderzenders en woensdag nummer 10.Mooi is dat de 28oost zal wel veel gebruik worden wat film betreft en dan nog FTA.Zonder zenders die onderbreken om 18.00.gr

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bron ? of wishful thinking ?

 

Het is niet zozeer een bron, maar wel de melding van de samenwerking tussen Austriasat en Sky Österreich.

Hiervan heb ik melding gemaakt:

http://www.sat4all.com/forums/topic/325922-samenwerking-austriasat-en-sky-oesterreich/

 

Volgens mij is dit een proef. Als die slaagt, dan gaan ze verder met samenwerking. Dat zal wel zoiets gaan heten van Sky Lage Nederlanden...

Zonder gekheid. Murdoch's Sky heeft duidelijk interesse getoond voor Nederland met het voetbal.

Deze twee zaken bij elkaar opgeteld zou je kunnen verwachten (let op de formulering) dat Sky verder gaat met Sky in Nederland, maar ook Vlaanderen en Wallonie.

Er verdwijnen nu twee zenders, zonder M7 daarvoor een serieuze reden aangeeft. Nederland krijgt daarvoor 1 kinderzender terug en Vlaanderen moet met nog minder doen.

Iedereen weet wel dat dit daar geen toekomst meer voor in zit om verder te gaan voor M7. Alleen samenwerking blijft dan nog open, en wellicht eventuele verkoop aan de M7 groep.

 

Wishfull thinking? Nee, alleen dat de Australische series dan misschien te zien zijn. Maar alles richt zich op de USA en de UK, dus volgens mij weinig kans dat we Oz series te zien krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik help het je hopen dat SKY ook in NL en BE zou komen, al zijn de SKY box en kaart wel verrekt gigantisch duur.

Amerikaanse en Engelse series : laat maar komen. Liever dan slecht gemaakte Vlaamse series zonder verhaal of met acteurs van het gemeentelijk theater.

VT4 is met die series ooit geworden wat het nu is in Vlaanderen. Wat er daar binnenkort van gaat worden moeten we nog afwachten want de zender is sinds kort in andere handen overgegaan.

 

Wij krijgen dezelfde troostprijs in Vlaanderen als jullie in NL. Wij krijgen ook Disney op TVV maar mij kunnen ze daar totaal geen plezier mee doen.

 

De manier waarop de verkiezingen georganiseerd werden (schijnvertoning) en het onrealistische resultaat ervan zijn me, als klant van TVV, een slag in het gezicht.

Ik ben niet zinnens om nog mijn andere wang aan te bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgie en Nederland zijn te kleine landen. Nederland telt nog minder inwoners dan onze Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen.

 

Een gevaarlijk opmerking die ik nu plaats. Maar laat Nederland maar fuseren en opgaan in Duitsland en de 17e deelstaat worden. Of in ieder geval gedeeltes van Nederland grenzend aan Duitsland.

Het dialect in Arnhem en Kleve zijn Kleverlands/Kleverlandisch. De verschillen zijn niet zo groot.

Sorry voor de off-topic.

 

Jaren geleden heb ik op deze site al eens aangegeven dat ik best een samenwerking zou willen en dat ik een zender als Sky Krimi wil abonneren. Dat werd toen hier al weggepoetst als onmogelijk. Tja wat zei Oom Dagobert Duck ook al weer? " waar een weg is, is een Dagobert weg".

 

Deze enquête van onlangs is een totale farce. Een paar jaar geleden was er de bond voor schotelbezitters. Die voerden ook van tenenkrullende enquêtes en statistieken uit. Deze club is opgedoekt (gelukkig). Een medewerker van deze club, is overigens een journalist van Totaal TV. Ik vertel niets nieuws. Via Google is dat allemaal terug te vinden. Over deze club heeft de vorige beheerder/eigenaar van Sat4all genoeg keren zijn mening weergegeven. Voor mij geen reden dus om te denken dat ik mijn visie over de huidige enquête wijzig of zou accepteren.

aangepast door Amager95
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dialect in Arnhem en Kleve zijn Kleverlands/Kleverlandisch. De verschillen zijn niet zo groot.

 

Wat een baarlijke nonsens kraam jij uit zeg. In Arnhem wordt perfect Nederlands gesproken, met uitzondering van 1 wijk waar 'volks'-arnhems gepraat wordt.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch maar weer terug on-topic?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon downgraden is bij mij gelukt na in te gaan op een 2 jarig aanbod

Op 27 juli telefoon van tvvlaanderen.Ze hadden mij verkeerd ingelicht,ik kon toch opzeggen.Dat vonden ze natuurlijk jammer en of ze me iets konden aanbieden voor het verdwijnen van syfy en 13thstreet. Ik zei dat dit niet het enige probleem was dat ik had oa beeld op de naar mpeg4 omgezette zenders die bij regen rapper uitvallen en soms haperingen in het beeld.Uiteindelijk zijn we overeengekomen dat er op maandag 30juli een technieker zou bellen om een afspraak te maken.Die zou gratis mijn triplesat komen afregelen en mijn decoder nakijken en eventueel vervangen. Eindelijk na een jaar word ik eindelijk geholpen. Ik had beter moeten weten. Ik wacht nog steeds op dat telefoontje.

aangepast door frododehobbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

In 'Nieuwsberichten' loopt blijkbaar ook een topic hierover.

Maar voor wie het toch liever hier wil lezen of het hier uitdrukkelijk zoekt :

Net de kanaallijst ingelezen. Syfy staat er nog tussen, 13th street is weg.

Syfy schijnt volgens een ander bericht op dit forum nog tot eind september bij Canaal Digitaal in het aanbod te blijven.

Last minute onderhandelingen blijkbaar.

 

Disney is ondertussen te bekijken op nummer 43 in de nieuwe kanaallijst.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...