Ga naar inhoud


OS op maar liefst 23 HD kanalen!


Neptunus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De BBC heeft 23 HD kanalen beschikbaar tijdens de OS, wat een verademing vergeleken met de NOS!

 

Ieder sport een eigen kanaal op de 28.2E!

Het zijn er zelfs 24 extra...

Daarbij nog BBC HD, BBC One, BBC Three en BBC parliment (overdag)

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat oubollige commentaar van Smeets.

En dat je niet meer afhankelijk bent van de keuze van de NOS redactie/Smeets (voetbal, voetbal, voetbal, wielrennen, schaatsen en basketbal).

 

Lekker kijken wat je zelf wilt. Heb veel boogschieten gezien, wat is dat

soms ongelovelijk close. Echt tot aan de laatste pijl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon super goed van BBC, daar kan nederland niet tegen aan met hun HD zenders, veel slechter dan BBC.

Ook al kijk je naar nl1 fietsen, op BBC is toch net iets beter.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je favoriete sport te bekijken.

 

Vaak kijken we gewoon via Nederland 1 HD, maar niet altijd is de door de NOS gekozen sport 1 van onze favorieten.

Mooi om bij de BBC uit zoveel mogelijkheden je keuze te maken.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom op jongens. smeets is een topjournalist en een van de beste comentatoren, zeker voor het wielrennen. en is het niet logisch dat de nos zich richt op de voornamelijk nederlandse sporten. ik vind het ook heerlijk om de sporten uit te kiezen die ik wil zien. het is natuurlijk voor de nos niet te doen om 24 kanalen of transponders te huren voor 2 weekjes olympische spelen. de kosten daarvan wegen niet op tegen de baten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, Smeets ouwedeurt dan wel eens, maar blijft inderdaad één van de betere commentatoren.

Ook ik geniet via de BBC streams van sporten, die normaal gesproken niet of nauwelijks rechtstreeks op TV te zien zijn.

En inderdaad, boogschieten is er één van.

Maar ik verheug me vooral op de technische atletiek nummers volgende week.

En dat met een oud XSAT ontvangertje en niet eens in HD (want er zijn ook 24 "normale" digitale kanalen van de BBC).

Trouwens, op de site van de NOS zijn online 12 live-streams te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg nu dus ook het comentaar van bbc en van de duitse zenders. Geloof me maar, het nederlandse comentaar is kundig en goed. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Wat dachten julllie van het deskundig comentaar van Hans van Zetten bij het turnen, en philip kooke bij het hockey. En Han Kock die zeer goede interviews afneemt, kort, bondig en met verstand van zaken. De bbc is met 24 sportkanalen prachtig, maar voor het beste comentaar moet je echt bij de nos zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel geld kost dit de BBC? 24 HD en 24 SD kanalen voor 2 maanden in de lucht?

 

1 HD kanaal 200,000 euro per maand. SD=100k.

 

 

Zo rond de 12 miljoen euro....?

 

Je kunt niet rekenen. 24 x 200000 = 4800000 + 24 x100000 = 5040000 :-)

Iets meer dan 5 miljoen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...