Ga naar inhoud


Die grote (leeuw) bank en aanvullende software


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Ik zit dus bij die grote bank met die Leeuw in het logo.

Ik zie dat daar nu een aanvullend programma (gratis) wordt aangeboden tegen allerlei vormen van mailware, plishing etc etc. Opzich is dit natuurlijk m.i. een zwakte gebod, maar goed...

 

Is het verstandig dit te installeren ?

 

Stel dat ik het NIET installeer en ik wordt morgen bestolen, zou de bank dan kunnen zeggen; Tja, u heeft niet de software geinstalleerd. Ze zouden dit kunnen weten omdat er wel gegevens van mij worden verstuurd. (lees ik in de FAQ)

 

Maar wat nu, als ik het wel installeer en toch nog wordt bestolen ? Zou de bank zich dan weer kunnen verschuilen ?

 

Moeilijk dit....

 

 

Groet,

Ronald

 

PS

ik wist even niet of ik hier het goede forum voor gebruik...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu mischien nog niet maar zoiets zal in de toekomst zeker een vereiste van een bank gaan zijn.

 

Als ik wikipedia mag geloven is de software specifiek gemaakt om vertrouwde gevens te beschermen.

De software word ondertussen wel door een groot aantal banken wereldwijd gratis aangeboden

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

De licentie overeenkomst is in het Engels.... niet zo slim....

Is in Nederlandsche taal:

 

 

LEES DE VOORWAARDEN VAN DEZE LICENTIEOVEREENKOMST VOOR HET DOWNLOADEN OF INSTALLEREN VAN TRUSTEER'S SOFTWARE (“SOFTWARE”). DE SOFTWARE IS AUTEURSRECHTELIJK BESCHERMD EN GELICENSEERD (NIET VERKOCHT). DOOR HET INSTALLEREN VAN DE SOFTWARE GAAT U AKKOORD MET ALLE VOORWAARDEN VAN DEZE LICENTIEOVEREENKOMST. INSTALLEER DE SOFTWARE OF GEBRUIK DE SOFTWARE NIET EN VERNIETIG ALLE KOPIEEN VAN DE SOFTWARE DIE ZICH IN UW BEZIT BEVINDEN INDIEN U NIET AKKOORD GAAT MET ALLE VOORWAARDEN IN DEZE LICENTIEOVEREENKOMST. DEZE LICENTIEOVEREENKOMST VERTEGENWOORDIGT DE VOLLEDIGE OVEREENKOMST MET BETREKKING TOT DE SOFTWARE TUSSEN U ENTRUSTEER LTD. ldquo;LICENTIEGEVER”), EN VERVANGT ENIG EERDER(E) VOORSTEL, REPRESENTATIE, OF OVEREENKOMST TUSSEN DE PARTIJEN.

LICENTIEVERLENING. Onder voorbehoud van de bepalingen en voorwaarden die hieronder zijn aangegeven, verleent de licentiegever u hierbij, en u accepteert, een persoonlijke, niet-exclusieve, niet-overdraagbare, niet-sublicentieerbare, volledig herroepbare licentie die enkel geldt voor gebruik van de software in object-gecodeerde, door machines leesbare vorm, en de bijbehorende documentatie ("Documentatie") uitsluitend voor het doel van het beveiligen van computers of mobiele apparaten die gebruikt worden voor online bankieren of andere online activiteiten die worden uitgevoerd bij licentiegevers van Trusteer. U mag de software alleen installeren op computers of mobiele apparaten die zijn aangewezen om dergelijke online activiteiten uit te voeren met klanten van licentiegevers.

AFWIJZING VAN GARANTIE De software wordt geleverd op een "AS IS"-basis, zonder enige vorm van garantie. IMPLICIETE GARANTIES VAN GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL, TEVREDENHEID EN VERKOOPBAARHEID ZIJN NIET VAN TOEPASSING. U STEMT ERMEE IN EN ERKENT DAT TRUSTEER AFSTAND DOET VAN ENIGE EN ELKE GARANTIE MET BETREKKING TOT NAVOLGING VAN DE DISABILITY DISCRIMINATION ACT UIT 1995 OF ENIGE SOORTGELIJKE WET. IN SOMMIGE JURISDICTIES WORDEN UITSLUITINGEN VAN GARANTIE NIET TOEGESTAAN, EN DEZE AFWIJZING KAN NIET VOOR U VAN TOEPASSING ZIJN EN U KUNT ANDERE WETTELIJKE RECHTEN HEBBEN DIE AFHANKELIJK ZIJN VAN HET RECHTSGEBIED. Het volledige risico met betrekking tot de kwaliteit en prestaties van de software wordt door u gedragen. Deze afwijzing van garantie vormt een essentieel onderdeel van deze licentieovereenkomst.

BEPERKINGEN OP HET GEBRUIK. Het is u niet toegestaan om, tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk vermeld door de licentiegever: (i) de software te wijzigen, te vertalen, reverse engineering erop toe te passen, te decompileren, uit elkaar te halen (behalve voor zover van toepassing zijnde wetten dergelijke beperking specifiek verhinderen), wat voor poging dan ook ondernemen om de broncode van de software te ontdekken of afgeleide werken op basis van de software te creëren, (ii) enig deel van de software in sublicentie te geven, opnieuw te verkopen, te bundelen, te combineren met andere producten, te kopiëren, te verhuren of leasen, (iii) de Software gebruiken om alle inhoud die onwettig, lasterlijk, kwetsend, beledigend, frauduleus, obsceen, virussen bevat of anderszins laakbaar als redelijkerwijs bepaald door de Licentiegever te uploaden, verzenden of op andere manier te verspreiden, (iv) de Software te gebruiken voor een frauduleus of oneigenlijk doel, of (v) het auteursrecht, handelsmerk of andere eigendomsrechten of meldingen daarvan te verwijderen die zich in of op de software bevinden.

INTELLECTUEEL EIGENDOM. U erkent en gaat ermee akkoord dat de software en de documentatie, met inbegrip van herzieningen, correcties, wijzigingen, verbeteringen en/of upgrades daarvan, eigendom zijn van de licentiegever onder bescherming van het auteursrecht en verdragen. U erkent en aanvaardt verder dat alle rechten, titels en belangen in en om de Software, inclusief de bijbehorende intellectuele eigendomsrechten (inclusief, zonder beperking, auteursrechten, handelsgeheimen, handelsmerken, enz.), die blijken uit of belichaamd zijn in en/of bijgevoegd/gerelateerd/verbonden zijn met de software (inclusief, zonder beperking, de code), in het bezit zijn en blijven van de licentiegever. Deze licentieovereenkomst draagt geen van of in de software aan u over, maar slechts een beperkt recht van gebruik dat herroepen kan worden in overeenstemming met de voorwaarden van deze licentieovereenkomst. Niets in deze licentieovereenkomst kan een verklaring van afstand vormen van de intellectuele eigendomsrechten van de licentiegever op grond van welke wet dan ook.

INHOUD.Licentiegever aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor enige informatie, inhoud, communicatie en / of diensten ontvangen, verzonden of gecontroleerd via de software, inclusief en zonder beperking, de juistheid, volledigheid en uw falen om dergelijke inhoud op te slaan of te verzenden.

PRIVACY.U gaat ermee akkoord dat de licentiegever de e-mail en de naam waarvan u de licentiegever voorzien kunt hebben gebruiken mag, uitsluitend voor het verstrekken van op u van toepassing zijnde ondersteuningsdiensten, onder de voorwaarden uiteengezet in ons privacybeleid beschikbaar op: www.trusteer.com. U stemt er bovendien in toe dat uw e-mail en naam kan worden overgedragen buiten de Europese Economische Ruimte, zonder dat deze echter wordt gedeeld met derde partijen anders dan uitdrukkelijk bepaald in het privacybeleid van de licentiegever.

Trusteer verzoekt of verzamelt niet bewust gevoelige gegevens. Het is mogelijk dat Trusteer per ongeluk gevoelige gegevens aantreft in de loop van het opsporen van beveiligingsincidenten. . [Het is ons beleid om gevoelige gegevens te vernietigen, zodra we ons bewust worden dat we deze hebben ontvangen.]”

UW VERKLARINGEN. U verklaart en garandeert dat (a) alle informatie die u verstrekt aan de licentiegever of door u om de software te gebruiken juist en actueel is, en (B) u over alle vereiste rechten, macht en gezag beschikt om deze licentieovereenkomst aan te gaan en de vereiste handelingen uit te voeren die hieronder worden beschreven.

SOFTWARE VAN DERDEN . Als de software enige software bevat van derde partijen, zullen de beperkingen die in deze Licentieovereenkomst van toepassing zijn ook op alle derde aanbieders van deze software en software van derden van toepassing zijn als waren zij licentiegever en de software, respectievelijk.

BEEINDIGING.Zonder afbreuk te doen aan enige andere rechten, kan licentiegever deze licentie beëindigen bij schending door u van enige voorwaarde hierin. Bij een dergelijke beëindiging door de licentiegever gaat u akkoord met de vernietiging, of teruggave aan de licentiegever, van de software en de documentatie en alle kopieën en delen daarvan.

BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID.De cumulatieve aansprakelijkheid van de licentiegever jegens u of een andere partij voor enig verlies of schade als gevolg van eventuele claims, eisen, of handelingen die voortkomen uit of in verband met deze licentieovereenkomst zullen niet hoger zijn dan de licentievergoeding aan de licentiegever voor het gebruik van de software.

IN GEEN GEVAL EN ONDER GEEN ENKELE JURIDISCHE THEORIE, ONRECHTMATIGE DAAD, CONTRACT, OF ANDERSZINS, ZAL DE LICENTIEGEVER OF HAAR LEVERANCIERS OF WEDERVERKOPERS OF AGENTEN AANSPRAKELIJK ZIJN VOOR ENIGE INDIRECTE, SPECIALE, INCIDENTELE OF GEVOLGSCHADE VAN WELKE SOORT DAN OOK INCLUSIEF, MAAR NIET BEPERKT TOT SCHADE DOOR VERLIES VAN GOODWILL, ONDERBREKING VAN DE BEDRIJFSVOERING, COMPUTERSTORING, VERLIES VAN WINST, VERLIES VAN ZAKELIJKE INFORMATIE, SCHADE VOOR PERSOONLIJK LETSEL OF ELKE EN ENIGE ANDERE COMMERCIËLE SCHADE OF VERLIES. IN GEEN GEVAL IS DE LICENTIEGEVER AANSPRAKELIJK VOOR ENIGE SCHADE BOVEN HET BEDRAG DAT LICENTIEGEVER VAN U ONTVANGEN HEEFT VOOR EEN LICENTIE VOOR DE SOFTWARE, ZELFS ALS LICENTIEGEVER OP DE HOOGTE WAS GEWEEST VAN DE MOGELIJKHEID VAN ZULKE SCHADE, NOCH VOOR ENIGE CLAIM DOOR EEN ANDERE PARTIJ. IN SOMMIGE LANDEN STAAN DE UITSLUITING OF BEPERKING VAN INCIDENTELE OF VERVOLGSCHADE NIET TOE, DUS DEZE BEPERKING EN UITSLUITING KAN NIET OP U VAN TOEPASSING ZIJN.

EXPORTBEPERKINGEN Geen van de Software of onderliggende informatie of technologie kan worden gedownload of anderszins worden geëxporteerd of worden wederuitgevoerd (i) naar (of naar een staatsburger of ingezetene van) Cuba, Irak, Libië, Noord-Korea, Iran, Syrië of enig ander land waartegen de VS een handelsembargo heeft ingesteld, of (ii) naar iemand op de Specially Designated Nationals-lijst van het ministerie van Financien van de VS of iemand die zich in de Denial Orders-tabel bevindt van het ministerie van Economische Zaken van de VS. Door het downloaden of gebruiken van de Software, gaat u akkoord met het voorgaande en erkent en garandeert u dat u zich niet bevindt in, of onder de controle bent van, of een staatsburger of ingezetene bent van een dergelijk land of dat u zich op een dergelijke lijst bevindt.

DIVERSEN

Deze licentieovereenkomst vormt de complete overeenkomst met betrekking tot deze licentie en mag alleen gewijzigd door een schriftelijk schrijven opgesteld door beide partijen. Indien enige bepaling van deze overeenkomst niet uitvoerbaar is, zal deze bepaling worden aangepast, voor zover dat nodig is om deze voorwaarde uitvoerbaar te maken. Deze licentieovereenkomst zal worden uitgelegd en gereguleerd in overeenstemming met de wetten van de staat New York, Verenigde Staten van Amerika, zonder rekening te houden met wetsconflicten en bepalingen daarvan. De toepassing van de VN-conventie voor contracten voor de internationale verkoop van goederen is uitdrukkelijk uitgesloten. De bevoegde rechtbanken van de staat New York, Verenigde Staten van Amerika, heeft exclusieve bevoegdheden en is de aangewezen rechtbank met betrekking tot alle aangelegenheden die verband houden met deze licentieovereenkomst. Het falen van een van de partijen om rechten af te dwingen die hieruit voortvloeien of actie te ondernemen tegen de andere partij in geval van een inbreuk hieronder wordt niet geacht een verklaring van afstand door die partij op latere handhaving van de rechten te zijn of op verdere acties in het geval van toekomstige inbreuken. .

 

Privacyverklaring en juridische afwijzing

 

Privacyverklaring van Trusteer, Ltd.

Trusteer, Ltd ("Trusteer") beijverd zich om uw privacy te beschermen als u gebruik maakt van onze website en andere diensten die we van tijd tot tijd leveren. Wij raden u aan om dit Privacy Statement te lezen om u te informeren over onze procedures op het gebied van gebruikersinformatie en om bepaalde kwesties in verband met het gebruik van onze website en service te accepteren. Deze privacyverklaring kan van tijd tot tijd veranderen dus kom regelmatig terug om dit te controleren. Als u niet vertrouwd bent met alle bepalingen van deze privacyverklaring verzoeken wij u geen gebruik te maken van Trusteer.

Manieren waarop informatie verzameld en verspreid wordt

Onze software stelt onze site in staat om automatisch uw IP-adressen, gegenereerde beveiligingsgebeurtenissen op uw pc en fouten in software te registeren. Deze informatie wordt gebruikt om het product te verbeteren en nieuwe veiligheidsbedreigingen te detecteren. Sommige informatie die we verzamelen, met inbegrip van uw IP-adres, wordt gecompileerd in een veiligheidsadvies en -rapporten voor onze partners. U kunt ervoor kiezen om het sturen van deze informatie naar ons te verhinderen door de betreffende optie in de Rapport-console uit te schakelen zodra het product is geïnstalleerd op uw pc. We registreren geen enkele van uw browseractiviteiten. We registreren wel pogingen om de software te wijzigen, te decompileren, te demonteren, er reverse engineering op toe te passen of te beëindigen.

Als u ervoor kiest contact op te nemen met ondersteuning, registreren we uw persoonlijke contactinformatie afzonderlijk. We zijn niet van plan deze persoonlijke contactgegevens te delen met een van onze partners. Slechts een geselecteerde groep van onze medewerkers hebben toegang tot gegevens over onze gebruikersbasis. We zullen echter toegang verlenen aan bevoegde gerechtelijke functionarissen tot al onze beschikbare en relevante informatie alleen om te voldoen aan geldende juridische procedures, zoals een huiszoekingsbevel, een dagvaarding of gerechtelijk bevel of om onze rechten en eigendommen of andere noodzakelijke personen te beschermen in speciale noodgevallen als we geloven dat de veiligheid in gevaar is.

Beveiliging

Trusteer maakt gebruik van maatregelen om het verlies, misbruik en wijziging van informatie onder onze controle te beschermen. We maken gebruik van processen die de standaard vormen in de industrie om de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke informatie te beschermen. Om uw gegevens te beschermen in onze interne netwerken en systemen maken wij gebruik van technologie zoals firewalls, authenticatie, proxies, monitoring-technologie, en doorlopende menselijke controle van netwerkverkeer en –gebruik om potentiële activiteit die wijst op misbruik te detecteren. Wij willen graag dat u zich bewust van het feit dat wanneer u informatie naar ons stuurt via het internet deze informatie over systemen kan reizen die niet door ons gecontroleerd worden. Andere partijen kunnen onrechtmatig informatie onderscheppen die u verzendt en kunnen onrechtmatig toegang proberen te krijgen tot onze databases.

Deelname aan de Safe Harbor-pgrogramma's van de VS en de EU, en de VS en Zwitserland

Trusteer is een deelnemer aan de Safe Harbor-pgrogramma's van de VS en de EU, en de VS en Zwitserland, die ontwikkeld zijn door het Amerikaanse Ministerie van Handel en de Europese Unie en Zwitserland . Trusteer’s Safe Harbor-privacybeleid treft u aanhier.

Afwijzing van garantie

Trusteer geeft geen garantie, of die nu expliciet of impliciet is of met betrekking tot alles in dit document, en is niet aansprakelijk voor enige impliciete garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel of voor enige indirecte bijzonderechade of gevolgschade.

Auteursrecht

Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen worden in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, door fotokopieën, opnamen of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Trusteer. Er wordt geen patentaansprakelijkheid verondersteld met betrekking tot het gebruik van de informatie in deze. Hoewel de grootste zorgvuldigheid is genomen bij de voorbereiding van deze publicatie, is Trusteer niet verantwoordelijk voor fouten of omissies. Deze publicatie en functies beschreven kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Contact opnemen met de website

Als u vragen heeft over deze privacyverklaring, de procedures van deze site, of uw omgang met deze website, kunt u ........> reclame of doorverwijzing heb ik even weggegooit!


  •  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf denk ik dat het een aanrader is voor elke computer waar iemand mee aan het internetbankieren gaat.

Het programma is dus ook goed te gebruiken voor anderen dan de bank met de leeuw, het is dus niet aan een bepaalde bank gebonden zodat een ieder er zijn voordeel mee kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@catw

Ik deel die mening met je

 

Wat niet wil zeggen ( staat volgens mij ook ergens beschreven) dat je geen degelijke anti virus software meer hoeft te draaien.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel die mening absoluut niet. Ten eerste, die gebruiksvoorwaarden zijn alleen de gebruiksvoorwaarden van de maker van de software, niet van de bank. De terechte vragen van de TS zijn daarmee dus niet beantwoord.

 

Ten tweede, ik vind het maar vaag beschreven wat die software extra doet wat mijn standaard virusscanner niet zou doen.

 

Ten derde, ik heb nog nooit van die toko gehoord. Laat staan dat ik een test gezien heb van dat pakket. Geen idee of het uberhaupt wel werkt en hoe goed.

 

Ten vierde, wat doet het met mijn PC en hoe werkt het samen met mijn bestaande virusscanner?

 

Ik kijk voorlopig wel even de kat uit de boom.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jou was maar snel naar een andere bank opzoek gaan ,waar bij je met een e denfier 2 ,voor onlineBanking gebruik maakt ,het is niet nootzakelijk dat deze met de PC is verbonden,"beter van niet",verder maak je gebruik van een beveiligde https verbinding,de website balk word dan groen.

Door dat je e dentifier niet met de pc verbonden is valt er niets te hacken, je krijgt bij het inloggen een inlogcode te zien die je vervolgens op je e dentifier moet ingeven,je krijgt dan vervolgens op de e dentifier tezien wat je moet doen,idem bij het afrekenen,waarbij je opnieuw je pin in de e dentifier moet in toetsen,om vervolgens de code die je dan krijgt op de pc in te toetsen,op het desbetreffende vakje,eer dat de betaling is afgerond.

 

je hebt dus géén Tin en TAN lijst,die al in het bezit van hackers is.

 

PS,laat die Leeuw maar in zn Hempie staan,want die Bank is het ergste van allemaal,een soort van legale criminaliteit dus.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij dacht dat die e-dentifier niet te hacken was?

Alle banken maken gebruik van https hoor. Maar met spyware op je PC heeft dat geen enkel nut meer.

 

Daarnaast kan je bij de Ing ook gebruik maken van een tan code die via SMS verzonden wordt.

 

PS,laat die Leeuw maar in zn Hempie staan,want die Bank is het ergste van allemaal,een soort van legale criminaliteit dus.

 

Nogal ongenuanceerd. Gelukkig zijn al die andere banken veel beter :sleep:

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk het emailadres eens , ik wist niet dat ING uw.edu gebruikt :eek::whistle:

oh, btw: ben geen klant , en toch een ING update doen :whistle::eek:

Ik ben niet achterlijk , maar wel volkomen achterlijk :grin::D

https://www.ing.be/nl/retail/Pages/phishing.aspx

mailtje van zogezegd van de bank ,

onderstaand mailtje vindt je ook in bovenstaand phishingwaarschuwing:

From ING Bank Belgie Wed Oct 3 05:11:47 2012

 

Subject: Verplichte update voor Home'Bank.

To: ING Bank Belgie <cj13@uw.edu>

From: "ING Bank Belgie" <cj13@uw.edu>

Date: Wed, 03 Oct 2012 14:11:47 +0200

 

Verplichte update voor Home'Bank.

 

 

 

TO: 1 More1 recipient

CC: recipientsYou More

BCC: recipientsYou

Hide Details

FROM:

  • ING Bank Belgie

TO:

  • <a name="msg-header-to">ING Bank Belgie

Message flagged

Wednesday, October 3, 2012 2:11 PM

This message contains blocked images.

 

Show ImagesOptions

 

 

 

 

 

 

Veiligheidsupdate Home Banking / ING

Marnixlaan 24, 1000 Brussel - 02-10-2012

Sinds dinsdag 2 oktober 2012 werken wij met een nieuw beveiligingssysteem. Dit nieuwe systeem zorgt ervoor dat er geen misbruik kan worden gemaakt van uw rekening door bijvoorbeeld kwaadwillende software of een virus dat zich op uw computer heeft geïnstalleerd.

Om ervoor te zorgen dat ook uw rekening wordt beveiligd door ons nieuw systeem, verzoeken wij u hieronder eenmalig de hyperlink te volgen om vervolgens uw gegevens te verifiëren. Zodra u dit heeft gedaan, zal uw rekening geupdatet worden met de nieuwe beveiligingssoftware.

Klik hier om uw gegevens te verifiëren

Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ING Belgie

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is er nog zo eentje die momenteel circuleert , blijkbaar was hun tolk even met verlof .......

 

 

Geachte klant,

 

ING België is het ontvangen van klachten van onze klanten voor onbevoegd gebruik van de ING België online accounts. Als gevolg daarvan hebben we periodiek ING België online accounts en tijdelijk de toegang van die rekeningen waarvan wij denken dat zijn kwetsbaar voor de onbevoegd gebruik.

 

Dit bericht is naar u gestuurd van ING België, omdat we hebben gemerkt ongeldige login pogingen op uw rekening, als gevolg van deze zijn we tijdelijk beperken en het beperken van uw account toegang tot we uw identiteit te bevestigen.

 

Om uw identiteit te bevestigen en te verwijderen uw account beperking, volg dan de referentie-link.

 

 

www.ing/e...ges/Login.aspx?

 

 

 

Wij danken u voor uw vertrouwen in ING.

 

Met de meeste hoogachting,

ING Belgium


  •  

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ivm phishing , awel , ik zou zeggen:

Maar wat nu, als ik het wel installeer en toch nog wordt bestolen ? Zou de bank zich dan weer kunnen verschuilen ?

liever gewaarschuwd , dan niet !!

Kijk van wie de mail komt , is het bv de ing bank , dan zou dit moeten zijn:

ing.be of ing.nl of ing.lu

In alle andere gevallen vertrouw ik het sowieso niet !!

Ik zou sowieso NOOIT die software installeren !!

Geeft UW bank deze mee op CD-rom , dat zou stukken beter zijn !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken van wie de mail komt is onzin. Banken gebruiken geen email voor belangrijke communicatie.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...