Ga naar inhoud


CCcam start niet automatisch op bij opstarten DB800


wtaas

Aanbevolen berichten

in mijn pli image start cccam niet meer automatsch op bij het opstarten van mijn db 800, vs cccam 2.014.

 

wat ik moet ik waar veranderen om dit wel te bewerkstelligen.

 

Als ik handmatig de cam opstart werkt alles naar behoren.

 

Bedank alvast voor de hulp.

I had a decision to make, so i decided not to decide!

De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

bij mijn dm800 gaat dit ook niet automatisch, het stomme er van is dat CCcam wel automatisch start op mijn dm800SE allebei draaiend op open-pli 2.1

 

heel vreemd.. :sick: :sick: :sick:

aangepast door Gait33

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn dm800 gaat dit ook niet automatisch, het stomme er van is dat CCcam wel automatisch start op mijn dm800SE allebei draaiend op open-pli 2.1

 

heel vreemd.. :sick: :sick: :sick:

Dat is bij mij al heel lang zo (OpenPli 2,1 OpenPli 3.0) op mijn DM8000 als ik van radio weer terug ga naar tv doet mijn Cccam ook niks moet ik ook handmatig starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, na 4 halve liters is het me gelukt, :grin: ik installeerde altijd CCcam via een plugin, maar nu de dm800 opnieuw geflasht en CCcam geinstalleerd via (menu-applicaties-groene knop-softcams) hier heb ik CCcam 2.21 genomen zal vast ook werken met CCcam2.30. de box opnieuw gestart en beeld.

 

PROOST!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, na 4 halve liters is het me gelukt, :grin: ik installeerde altijd CCcam via een plugin, maar nu de dm800 opnieuw geflasht en CCcam geinstalleerd via (menu-applicaties-groene knop-softcams) hier heb ik CCcam 2.21 genomen zal vast ook werken met CCcam2.30. de box opnieuw gestart en beeld.

 

PROOST!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Zie je nu niet dubbel :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...