Ga naar inhoud


nieuwe Firmware op de Rebox site: V1.11.07


Caesarion

Aanbevolen berichten


Ook ge-update naar 1.11.07 via netwerk, met error 0x71 als gevolg... :eek:

(Ik heb pas 1 keer via het netwerk een succesvolle update kunnen doen, verder alleen misere...)

Na USB update met PgUp alles weer werkend.

Wat me opviel is dat de PgUp / PgDn toetsen in de playlist eindelijk weer werken. De front leds hebben nu 5 instelbare nivo's.

Enige vreemde was dat de timezone van Europa in Tonga was veranderd...

Tot nu toe in ieder geval niet slechter als de vorige versie...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verwijzingen naar bedrijven zijn hier niet toegestaan i.v.m. onze reclame regels.

 

RS-232 Nul modem kabels zijn nog steeds te koop bij de meeste computer winkels of even googelen op internet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas te vroeg gejuicht. Drukken op 'pause' tijdens afspelen opname laat de boel in de soep lopen.

Je moet dan het afspelen stoppen en opnieuw beginnen...

Er is trouwens ook iets vreemds bijgekomen als II/2 en II/3 (pause gedeeld door 2 of 3?)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juiste 0.modemkabel 2 vrouwtje gevonden.

Porter opgestart. Wilde bij pc niet lukken kreeg steeds melding. open port failed gelukkig iemand met laptop met com poort. Ook meerdere keren moeten proberen en eindelijk gelukt.

 

Alles werkt weer en voorlopig geen update meer voor mij.

 

Iedereen mijn dank voor de informatie

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de anderen, de V.1.10.57 maar weer terug gezet, vond deze toch net iets beter

Kun je ook aangeven waarom je de vorige versie net iets beter vond?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe V1.11.07 en loader 1.54 geiinstalleerd mbv een modemkabel en eindelijk na ruim 2,5 jaar werkt de 9000 zoals het zou moeten. Zelfs het gestotter in het geluid is eindelijk verdwenen. Na de installatie stond wel opeens de zomertijd op Tonga...... nou ja, een kleinigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe V1.11.07 en loader 1.54 geiinstalleerd mbv een modemkabel en eindelijk na ruim 2,5 jaar werkt de 9000 zoals het zou moeten. Zelfs het gestotter in het geluid is eindelijk verdwenen. Na de installatie stond wel opeens de zomertijd op Tonga...... nou ja, een kleinigheid.

 

Vandaag stond bij mij de klok er opeens een uur naast: Tonga time.... Vreemde zaak.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...