Ga naar inhoud


Welke kosten (en pakketten) bij overname 2/3 kaarten?


theboyk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat mag jij vinden en ik ook maar het is een feit, en dat is c+nl

de kaart heeft ook geen betalingsachterstand ofzo, hij is van een gerenormeerde gebruiker van dit forum verkocht.

 

oor aan naaien via email zeker? nee dit is gewoon een officieel antwoord van c+nl

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

@schans14, dit zou inderdaad nieuw beleid zijn.

Ik weet niet anders dan dat een seca3-kaart het sowieso moet doen als er geen betalingsachterstand op zit.

Immers, je hebt al betaald voor de p.o. via de belasting. En het voordeel dat je een oranje seca3 kaart moet kopen, komt terecht bij CDS.

 

Me dunkt dat het daarmee ook mooi genoeg geweest is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij redeneert c+ zo: Ze moeten een kaart op de naam van iemand anders zetten. en kiezen voor de houding dit alleen te doen als de nieuwe klant ook een abo neemt. Als iemand alleen de po wil zien kunnen en moeten ze maar een nieuwe kaart registreren. Op deze mannier bieden ze precies wat ze moeten bieden, en kunnen zodoende ook nog wat inkomsten met nieuwe abonementen genereren. Trouwens is dit volgens mij ook de reden dat op hun website niets hierover staat vermeld. Ze zullen het er ook niet duidelijk gaan vermelden, want belt niemand meer.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon in mijn betand het formulier niet meer vinden, maar het is wel terdege veranderd. De hokje met geen is eruit gehaald. Dus nieuw beleid. Ik heb nog gezocht, want meestal sla ik deze op. Dan had ik hem hier neer gezet. Maar het is nu eenmaal niet anders. Ze willen gewoon een abo erop hebben en een jaar lang geld krijgen.

 

Zo wilde ik mijn adsl ook bij hen onder brengen, dan moest ik een nieuwe abo afsluiten. Nu dat heb ik even berekend. Ik heb nu drie kaarten. Een hoofdkaart, daar staat het entertaiment pakket op en dat heb ik ook op de andere kaarten. Zodra ik een andere abo neem zakken mijn twee kaarten in abo en komt er een basis paket op, Ze kunnen de p.. op. Dan maar twee rekeningen, bij de ene betaal ik en bij de andere geef ik het geld.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het overname formulier op de site van Canaldigitaal is van 15-12-2011, of dit was al geruime tijd geleden bedacht of dit is al een jaar beleid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat in het formulier heb gedowload is in 2010 geweest, omdat mijn jongste zoon toe een kaart van mij overnam. Zodoende wist ik het zeker, dat het er opstond. Regeltjes aanpassen gaat in Nederland heel gemakkelijk en alles mag hier. En dan hebben wij wel een of ander bureautje dat onderzoek doet, nu die zitten er voor hun eigen salaris.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu gewoon, als je een kaart op je naam hebt, kun je hem activeren als tweede kaart met meer mogelijkheden, met minimaal bassis pakket erop. Maar het is nu eenmaal niet anders, leve de democratie, wat meer en meer begint te lijken op communisme. Verdeel en heers. Eerlijkheid moet worden gestraft en gemeen zijn beloond. zo werkt men oneerlijkheid in de hand. Twee keer geld vangen voor het zelfde kaartje.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze gevallen,als je een STD kaart wilt (met 1 2 en 3) gewoon hier in 't 2e hands hoekje kijken

of op andere verkoopsites.

Er staan er plenty oranje kaarten te koop waarvan alleen 1 2 en 3 werken.

Waarvoor zou je deze op je naam zetten als ie het nu ook gewoon doet?

Werkt de oranjekaart ook in de Magic Module (software penta 1.20)?

De Irdetokaart functioneerde daarmee prima.

Nederland 1-3 is voldoende voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees nu in de algemene voorwaarden van c+nl het volgende: C Nederlandse Publieke tv programma

15. CanalDigitaal is gerechtigd om voor administratieve handelingen die verband

houden met de Inschrijving jaarlijks terugkerende of incidentele vergoedingen

in rekening te brengen..... bij de activatie van een nieuwe kaart staat ook jaarabonoment... op het formulier wat je na het activeren van alleen de po zenders krijgt gemaild.... DUS Canal+ kan dit zomaar invoeren om elk jaar 29.95 voor de po zenders af te schrijven... men verandert de voorwaarden gewoon zoals men wil....

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...