Ga naar inhoud


Welke kosten (en pakketten) bij overname 2/3 kaarten?


theboyk

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Eh, C+ is een Spaanse satelliet provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

foutje..eh c+nl kan dus zomaar de voorwaarden veranderen.ik verwacht dat c+nl elk jaar administratie kosten gaat innen om ned 1 ned2 en ned 3 door te blijven geven.... als je punt C 15 leest kun je die conclusive trekken.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het verleden zijn een aantal soortgelijke maatregelen terug gedraaid na klachten bij de publieke omroep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden zijn een aantal soortgelijke maatregelen terug gedraaid na klachten bij de publieke omroep.

Is er ergens iets over te lezen? kunnen po kijkers ervan uitgaan dat het gratis blijft?

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ergens op het forum is een draadje over iemand die bijvoorbeeld Nederland 1,2,3HD niet ftv kreeg.

Na een klacht bij de Nederlandse publieke omroep is Nederland 1,2,3 HD toen vrij geschakeld.

 

Gratis is een rekbaar begrip, de ontvangst is `gratis`voor de kaart mag Canal Digitaal kosten berekenen.

De vraag is of dat eenmalig mag of jaarlijks terugkerend=

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, daar mag je wel van uit gaan, alleen zijn die afspraken niet openbaar.

Maar klagen bij de omroep m.b.t. het `vrij` kunnen ontvangen van Ned. 1,2,3 kan helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Eindelijk feedback van mij:

Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt:

 

extra kaart 1,50

basispakket 11,95

registratievergoeding 29,95

 

extra kaart 1,50

basispakket 11,95

registratievergoeding 29,95

 

en dat terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven dat de 2e kaart alleen een stb pakket moest hebben als 2e kaart bij de eerste.

 

Volgens mij betaal ik nu voor 2 abonnementen en 2 2e kaarten.

 

Ik zal ze morgen even bellen (zag geen email adres) maar dit lijkt me niet te kloppen

correctie...email gevonden om ze te bereiken

aangepast door theboyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...