Ga naar inhoud


Geen beeld meer op Seca2 kaart met alleen NED 1-2-3


gps

Aanbevolen berichten

Ik heb geen beeld meer op mijn zwarte Seca2 kaart met alleen NED 1-2-3. Ontvangstrechten staat op 1-1-1991. Als ik heractivatie aanvraag dan krijg ik de melding dat dit al gebeurd is maar dat is niet zo. Zijn deze kaarten net als de Irdeto kaarten ook uitgeschakeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag gebeld en vernam ik dat vanwege de uitfasering van de Seca2 kaarten die alleen voor NED1-2-3 gebruikt worden en ook omdat Canaldigitaal vermoed dat 2/3 niet meer in gebruik is, deze gefaseerd worden uitgeschakeld. Gaan klanten bellen, zoals ik, dat er geen beeld meer is, dan wordt de kaart weer geactiveerd. Dat is met mijn kaart inmiddels gebeurd. Wordt er niet gebeld dan verdwijnt de kaart t.z.t. uit het systeem. Ik heb wel weer 25 minuten aan de lijn gehangen voor 15 cent per minuut voordat ik geholpen werd. Ik had dus beter naar 0900-9325 moeten bellen nl. 1,30 per gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets soortgelijks heeft men indertijd met de Irdeto kaarten gedaan, daarop was plotseling geen beeld meer.

Werden ze door de gebruiker per internet gereactiveerd betekende dat voor Canal Digitaal dat die kaart nog door een kijker gebruikt werd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld en vernam ik dat vanwege de uitfasering van de Seca2 kaarten die alleen voor NED1-2-3 gebruikt worden en ook omdat Canaldigitaal vermoed dat 2/3 niet meer in gebruik is, deze gefaseerd worden uitgeschakeld. Gaan klanten bellen, zoals ik, dat er geen beeld meer is, dan wordt de kaart weer geactiveerd. Dat is met mijn kaart inmiddels gebeurd. Wordt er niet gebeld dan verdwijnt de kaart t.z.t. uit het systeem. Ik heb wel weer 25 minuten aan de lijn gehangen voor 15 cent per minuut voordat ik geholpen werd. Ik had dus beter naar 0900-9325 moeten bellen nl. 1,30 per gesprek.

 

Dus dat geintje van CanalDigitaal kost jou dus € 3,25? Hebben ze jou ook naar je rekeningnummer gevraagd waarop je het gestort wil hebben?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reactiveren vanuit het buitenland via internet is geen probleem of thema bij Canal Digitaal.

 

Voor buitenlandse klanten is er zelfs een 035 nummer omdat je vanuit het buitenland geen 0800 en 0900 nummers kunt bellen.

Het enige wat ze dan vragen is om te bellen met nummer herkenning, zodat ze kunnen zien dat je geen Nederlandse klant bent.

Die worden dan automatisch doorverwezen naar het 0900 nummer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo staat het op de CanalDigitaal site....

 

Telefonisch contact vanuit het buitenland

 

 

Vanuit het buitenland kun je via het volgende telefoonnummer contact opnemen met onze Klantenservice: 00 31 35 - 64 66 88 4.

 

Je betaalt hiervoor het tarief voor bellen naar Nederland. Let op: zorg ervoor dat nummerherkenning aan staat.

 

Vanuit Nederland bel je met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 - 9323 (€ 0,15 ct. p/min.).

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mij hebben ze ook te pakken met het afsluiten van mijn Seca2 kaart, sinds woensdag geen beeld meer op de zenders Ned 1 2 en 3,dus de vrije zenders.

Ik gebruik de kaart alleen daarvoor , heb dus geen abo maar ben wel geregisteerd bij ze.

Dus kaartnummer en woonadres van ons is bij hun bekend.

Ik heb ze meteen woensdag een mail gestuurd of ze mijn kaart weer willen aanmelden,zodat hij weer geactiveerd kan worden.

Nu is het Vrijdag nog steeds niets gehoord en dus ook geen beeld.

Zo ga je toch niet met mensen om.

Ik heb het idee dat het ze niets kan schelen.omdat ze er niets aan verdienen.

Ik ga ze ook niet bellen, aan dat zooitje geef ik geen geld uit.

Dus wacht nog wel even af, en als het te gortig wordt ga ik de media hierover berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...