Ga naar inhoud


Canal digital op 7020HD valt weg na een uurtje


peterv999

Aanbevolen berichten


Dag peterv999

 

Mag ik vragen hoe hij jouw kaart leest? (CI+cam of softcam)

 

(als je Oscam bijv. gebruikt zijn er heelwat instellingen die verkeerd kunnen staan en dan ben je nog afhankelijk van de versie)

 

btw; heeft het ooit goed gewerkt? ("sinds" schreef je.....ja dus)

 

-of gebeurt het toevallig als je meerdere zenders tegelijk decodeert?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook last van. Het is een driver probleempje.

Er is een nieuwe driver voor uit en wel: dreambox-dvb-modules_2.6.18-7.4-dm7020hd-20120705-r0_dm7020hd.ipk

Volgens mij mag ik geen links naar collega boards verwijzen dus moet je helaas zelf ff zoeken en daarna handmatig installeren.

 

trinity

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou dat verboden zijn: op het forum van Newnigma2 kun je b.g. driverpakket terugvinden.

Het gekke is dat daar sinds kort weer over soortgelijke problemen gesproken wordt......

Er zijn dan ook meer recente drivers beschikbaar, nieuwere dus dan de door @ rtinity1 genoemde.

 

Vreemd: mijn 7020 hd had in juli jl ook last van dit fenomeen maar (afkloppen..!) nu -nog?- niet!

Of zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik sedert twee maanden CCcam 2.2.1. gebruik i.p.v. 2.3.0. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Re:Er is een nieuwe driver voor uit en wel: dreambox-dvb-modules_2.6.18-7.4-dm7020hd-20120705-r0_dm7020hd.ipk was het einde van een functionele dreambox! Ben nu na uren bezig met de laatste image van multimedia dreambox erop aan het zetten. De procedure uit het 'handboek' was erg slecht en na veel proberen komt er nu eindelijk weer leven in mijn 7020hd. Mijn DM800MD met de kanaal digitaal kaartje en wat oudere PLI software werkte de laatste dagen ( was mijn vervanger) perfect.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...