Ga naar inhoud


Card-sharing


scoop1

Aanbevolen berichten

Mag dit volgens de wet niet? off volgens de voorwaarden van Ziggo/UPC

 

Maar stel je doet hem binnenshuis...

 

Ik heb 1 card. en share dat met 3-4 dreamboxen in Slaapkamers. Mag dat ook niet? ;)

aangepast door scoop1

Dreambox 500C

Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)

Link naar reactie
Delen op andere sites


er is hier al een keer een grote thread geweest op het forum softcam's e.d.ik weet nu niet meer de welke,maar met een beetje zoekwerk,moet je hem weervinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij heeft niemand iets te maken met wat je achter jouw voordeur doet

op enkele kwesties na, zoals je vrouw slaan en de kinderen met een verouderde gsm de straat op sturen :whistle:

 

bedankt.

 

maar het zit zo, deze thread is ook van mij:

http://www.sat4all.com/forums/topic/329668-dreambox-500c-hapert-veel-na-ziggo-z2-abonnement/

 

En zoals je hierin kan lezen heb ik verschrikkelijk veel Signaal problemen met Digitale TV.

Nu zet ik met de handen in de haren. En ik dacht ik bel de Ziggo Monteur en roep hem thuis om mij te helpen!

Maar nu vraag ik me af, als hij de DM 500c ziet, hoe gaat hij reageren enzo weetje :mellow:

Dreambox 500C

Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenhuis lijkt mij niks mis mee, maar ze geven er natuurlijk geen ondersteuning bij. Ik denk dat je prima met 10 tv's in huis mag sharen als je nou net zoveel TV's thuis hebt staan. Analoog kun je binnenshuis ook net zo vaak splitsen als je wilt.

 

Zodra je gaat delen met de buren en vrienden of wat dan ook is het natuurlijk wat anders...samen met de buurman één aansluiting afnemen en de coax doorgeven is natuurlijk ook niet de bedoeling.

 

Ik zou me er niet druk om maken (tenzij je meer doet dan lokale sharing). Heb trouwens ook even gereageerd in je andere topic.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

thnX voor jullie reacties...

 

Maar ik doen alleen Sharen in Huis en thats it!

 

Maar goed, gaat de monteur ook eerst op onderzoek uit of het echt alleen Binneshuis Sharing is en niet Local of van buitenaf komt of heeft hij hier niet te zoeken? :grin:

Dreambox 500C

Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...