Ga naar inhoud


Email nav opzegging...maar nooit opgezegd


SaTJuNK

Aanbevolen berichten

Heb abo niet opgezegd en toch onderstaand mailtje ontvangen..

Willen ze nu dat je belt zodat ze weer wat kunnen vangen ?

 

 

Geachte heer ,

U heeft recentelijk uw abonnement bij CanalDigitaal beëindigd. Wij hadden u graag als klant behouden en betreuren uw keuze, maar willen daar wel van leren. Daarom vragen wij u via de onderstaande link een korte vragenlijst in te vullen.

 

Het beantwoorden van de vragen kost u hooguit enkele minuten. U helpt ons hiermee onze dienstverlening te verbeteren. Om objectiviteit te waarborgen hebben wij het onafhankelijke bureau Feeddex ingeschakeld om uw reactie te verzamelen. Uw respons zal, indien gewenst, anoniem verwerkt worden. U kunt dat in het formulier aangeven. Feeddex verstrekt uw persoonsgegevens niet aan andere partijen.

 

Mocht u zich overigens niet bewust zijn van het feit dat u gaat overstappen en wilt u klant bij ons blijven, neemt u dan contact op via www.canaldigitaal.nl of door te bellen met 0900-9323 (€ 0,15 c/min).

 

Hartelijk dank voor uw medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal

aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gekste is komt niet eens van canaldigitaal zelf maar van: Feeddex

Of zou dit een onderdeel van de club zijn?

 

Nou dat komt echt wel van CD. Zie de afsluitende tekst maar.

 

"Hartelijk dank voor uw medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal "

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het moet u geen geld kosten,ze verwijzen dat je naar hun site kan,en zoals anderen zeggen,eens proberen wat je kan eruitkrijgen als je toch klant blijft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan toch via mijn Canaldigitaal een mail naar de klantendienst sturen en vragen wat er aan de hand is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook even in Mijn CanalDigitaal kijken of er een einddatum staqat bij je abo.

Die staat iedere keer 1 maand vooruit..

nu tot 31 jan 2013

Misschien willen ze van me af....

Heb ALLEEN een HD abo voor euro 5 p/mnd

aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...