Ga naar inhoud


Permanent Timeshift Crashes + crashlog


Denders

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb hier laatst al gevraagd of iemand een oplossing had voor de crashes van de plugin permanent timeshift. Nu heb ik ook een crashlog gefotografeerd om wat duidelijker te zijn.

 

Elke keer als ik PTS aan heb staan en hij begint na 3 seconden met opnemen kan ik de nummer toetsen niet meer gebruiken. Als ik dat namelijk doe krijg ik de volgende crash.

 

vmdvm.jpg

 

Hier staat op het laatst numberactions 8, maar deze 8 is dan het getal wat ik ingedrukt heb op mijn remote. Als ik naar channel 4 wil, zou hier een 4 staan.

 

Ik kan wel gewoon zappen met de pijl toetsen maar dus niet meer met de nummer toetsen. Het lijkt alsof hij naar een chapter wilt springen wat niet kan.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan oplossen of misschien zelfs de PTS plugin fixxen?

 

Ik gebruik openpli 2.1 op een 800HD se

Link naar reactie
Delen op andere sites


De hoop op een vlekkeloos werkende timeshift functie op een Dreambox heb ik een paar jaar geleden al opgegeven.

Ergens heel diep in de drivers zitten bugs die er voor zorgen dat de nummerieke toetsen niet altijd doen wat ze moeten doen of een timeshift wordt sowieso niet gestart, dat zie ik ook nog wel eens.

 

Dit is al vanaf de start van Enigma2 zo dus don't have high hopes. Een oplossing gaat simpelweg niet komen.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat de verkeerde PTS plugin hier gebruikt is... Je moet die uit de feeds van PLi nemen en geen losse IPK.

 

Ik heb veel verschillende versies geprobeerd. Uit de feeds, van internet. Allemaal geven ze hetzelfde probleem.

aangepast door Denders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al eens een ander image geprobeerd dan pli?

 

Probeer eens Newnigma en haal de timeshift plugin uit de downloads.

 

Het enige probeem wat ik soms tegenkom is dat hij niet helemaal tot het begin terug wil spoelen.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoop op een vlekkeloos werkende timeshift functie op een Dreambox heb ik een paar jaar geleden al opgegeven.

Ergens heel diep in de drivers zitten bugs die er voor zorgen dat de nummerieke toetsen niet altijd doen wat ze moeten doen of een timeshift wordt sowieso niet gestart, dat zie ik ook nog wel eens.

 

Dit is al vanaf de start van Enigma2 zo dus don't have high hopes. Een oplossing gaat simpelweg niet komen.

 

Ik moet even op bovenstaande terugkomen. In plaats van Openpli heb ik de afgelopen week met een aantal OE2.0 images gedraaid (o.a. Oozoon en Newnigma) en de timeshift werkt hier vlekkeloos op.

Issue's dat de timeshift niet altijd lekker werkt begin ik dus aan Pli toe te schrijven. En helemaal nu ik net Openpli 3.0 er weer op heb gezet, en een timeshift niet gelijk wilde starten (teller blijft op 0.00 staan na het indrukken van de pauze toets). Na 5 minuten Openpli er op te hebben staan dus gelijk weer tegen een timeshift bug opgelopen. Toeval?

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

ook ik heb regelmatig hier last van, timeshift maar ook gewoon opnemen geeft problemen, het beeld en geluid stotterd.

HD is vervangen, tig keer geupdate, voeding is vervangen(dat heeft een tijd lang goed geholpen).

Wie in de buurt van nijmegen kn en wil mij hiermee helpen?

aangepast door Endophone
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...