Ga naar inhoud


Aanbieding HBO voor 1 maand en mijn antwoord.


hugogertie

Aanbevolen berichten

Wij hebben via de e-mail een aanbieding voor het HBO pakket ontvangen zodat we dat een maand konden bekijken. Ik heb daar een passend antwoord voor ons gegeven via de e-mail en nu maar afwachten wat de reactie is.

 

Mijn antwoord : :sick:

 

Goedendag,

 

Ik wil geen extra pakket zoals jullie me nu aanbieden omdat wij door jullie beperkingen het niet meer kunnen opnemen.

 

De dingen die we wel willen zijn de volgende :

 

Zorgen dat de smart kaart niet steeds uitvalt t.g.v. jullie aanpassing in jan 2012 zonder enige vermelding via e-mail of vermelding op de site van jullie die daar minimaal openheid van zaken had moeten doen, en niet komen met een CD goedgekeurde ontvanger werkt wel goed, dit zijn ontvangers waar niets mee mogelijk is dankzij jullie vooroorlogse firmware, die door amateurs wordt geschreven tenminste dat is wat ik er van kan maken, het geeft beeld maar loopt ook regelmatig vast zeker na jullie laatste transponderwijzigingen (ik doel dan op een Ph***ps rampenontvanger) Heb deze een 2 maanden gehad maar opnames mislukten beeld valt veel uit en software updates die beloofd zijn, zijn zelfs tot nu toe nog nooit fatsoenlijk doorgevoerd (kennis van ons heeft nog zo'n rampen apparaat).

 

Sinds de komst van de open Linux ontvangers die wij hier nu ook hebben staan met open PLI werkte hier alles naar behoren tot jullie met die wijziging in de smartkaart zijn gekomen. Wij hebben hier 2 ontvangers staan met PVR mogelijkheden en 2 ingebouwde sat tuners die tot Jan 2012 perfect werkten en alles gewoon konden opnemen wat wij in de pakketten afnamen. Sinds de wijziging op de kaart is het kloten, halve opnames ook nu dat wij beperkingen in onze ontvangers hebben geprogrammeerd. Het doel van jullie bestrijding van de Kaartservers mist volledig het doel. Sterker nog wij vernemen van andere mensen die dezelfde problemen hebben dat dit de oplossing is maar zover wil ik niet gaan.

Ons op tijd op de hoogte brengen van veranderingen zoals wijzigingen in de firmware van de smartkaart is er niet bij zelfs tot op de dag van vandaag niet. Alles hebben wij via een externe (deze) site moeten vernemen!

 

Jullie willen nu ons weer meer laten kijken maar wij zijn veel van huis dus moet er veel worden opgenomen en dat is er helaas niet bij vanwege de beperkingen.

Kom ook niet met je tweede smartkaart op de proppen want dat is helemaal een zooitje ongeregeld omdat er maar geen entertainment pakket of extra zoals bijv. eredivisie live pakket op kan en dan nog de prijs per maand en kosten van de kaart en activering daarvan zeker in deze tijden, wanneer er op deze tweede kaart voor een aanschafprijs van een euro of 30 incl. activatie en geen extra bedrag in de maand het volledige pakket wat je ook op de hoofdkaart krijgt wordt aangeboden wil ik dit in overweging nemen maar nu is het geldklopperij van de bovenste plank. Bij andere aanbieders is dit standaard, helaas kunnen wij daar geen gebruik van maken.

Aanpassingen van pakketten die jullie doorvoeren tijdig laten weten en ook zorgen voor een juiste aanvulling op waarde van de zenders en niet maar weer eens van die flutzenders erbij zetten. Als er een zender uit gaat die door vrouwen wordt bekeken of door mannen wordt bekeken niet een kids zender er voor terug plaatsen. Wij hebben enige jaren geleden het Entertainment pakket bij jullie afgenomen maar daar is meer uit gegaan dan dat er is bijgekomen maar wel is de pakketprijs verhoogt!

 

Wanneer wij er over nadenken zijn we voor een HD beeld afhankelijk van jullie organisatie maar we zijn erg teleurgesteld in deze organisatie.

Klantvriendelijk zijn wel de mensen bij jullie aan de telefoon maar ze hebben helaas geen verstand van zaken en dat is heel erg jammer. Neem een voorbeeld aan (onze internet provider) waar wij al jaren netjes en binnen een minimale tijd antwoord krijgen op zaken die ze leveren.

Wanneer jullie als bedrijf willen overleven schaf dan die kaart beperking af en sluit die webwinkel met die armzalige apparatuur en sluit contracten met de vakhandel, die kennen hun klanten en willen ook blijven leven. Ik denk dat er op dit moment meer klanten stoppen wanneer het contract is afgelopen en dat jullie alleen maar blijven zitten met klanten die maar 1 tv gebruiken. Wanneer je die tweede kaart gratis krijgt bij afname van een bepaald pakket (men heeft meer zenders en wil dus zoveel mogelijk opnemen en kijken) trek je daar klanten mee maar niet op de manier zoals jullie een bedrijf runnen.

 

Wij willen dus dat jullie vooralsnog stoppen met het aan ons aanbieden van extra zenders, zorg eerst dat de kaart weer werkt als voorheen en het Entertainment pakket weer is zoals het jaren geleden was met ook het volledig sport1 pakket dus ook sport 1 voetbal en sport 1 extra Sport 1 golf kijkt geen hond naar wat wel standaard in dit pakket zit, ook Eredivisie live is een onvolledig pakket en toch maar weer verhoogt.

Wij noemen dit mismanagement van de bovenste plank. Er zal wel een manager hebben gezeten met meeuwmentaliteit (meeuw vliegt binnen scheit de boel onder en vliegt weer weg) :grin:

 

 

Graag jullie reactie op deze (helaas) geconstateerde feiten. :cry:

 

Ben benieuwd of ik een reactie krijg. :/

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Te triest voor woorden maar o zo waar wat je schrijft.

Net als hier boven heb ik ook al verschillende pogingen ondernomen om die club (Criminele organisatie is misschien net iets te graf!) op andere gedachten te brengen.

Niets , NADA geen enkele reactie. Kortom ze reageren met de arrogantie van een monopolist !! Niet dus!!

 

Ik ben bang, dat zo lang ze de alleen heerschappij hebben op het gebied van doorgeven van de Nederlandse zenders er ook geen verbetering zal optreden in het gedrag van die organisatie.

 

Misschien is het wel tijd om de politiek eens te bestoken of via de Ombudsman het gedrag aan te kaarten. Volgens mij is er in Nederland een wetgeving die monopolisten verbied.

Gooi die markt maar open en laat de markt zijn werk doen. Meer concurrentie zal zeker ertoe leiden dat de kwaliteit van de producten toe gaat nemen, de berichtgeving aan de klant verbeterd en de prijs zal zakken!!

 

Dus wie neemt het initiatief ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft TV-Vlaanderen kan deze brief ook als juist aangemerkt worden.

Twee opmerkingen:

Sterker nog wij vernemen van andere mensen die dezelfde problemen hebben dat dit de oplossing is maar zover wil ik niet gaan.

Wat bedoel je hier mee?

 

Klantvriendelijk zijn wel de mensen bij jullie aan de telefoon maar ze hebben helaas geen verstand van zaken en dat is heel erg jammer.

 

Bij TV-Vlaanderen zijn ze zelfs niet klantvriendelijk en hebben ze eveneens geen verstand van zaken.Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wil niet negatief klinken maar ik ben bang dat je niks meer hoort , gelijk heb je wel er zal niks veranderen bij die club zal alleen maar erger gaan worden vrees ik .

Zolang door de overheid niks wordt ondernomen kunnen ze doen wat ze willen , zoals met alles hier in nederland ..

wens je suc6

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft TV-Vlaanderen kan deze brief ook als juist aangemerkt worden.

Twee opmerkingen:

 

Wat bedoel je hier mee?

 

 

 

Bij TV-Vlaanderen zijn ze zelfs niet klantvriendelijk en hebben ze eveneens geen verstand van zaken.Willy

 

Dat wanneer je een illigaaltje neemt je geen last meer hebt dat de boel op zwart gaat bij meerdere opnames of bekijken van veel zenders tegelijktijdig, alleen kan dit dus geen oplossing zijn en de genome maatregel zou dit moeten bestrijden maar helaas wordt door gebruikers van z'n illigaaltje het tegendeel bewezen! Ik vind dat dit ook zeker geen oplossing is !

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mooi zijn als ze aan iedere zender een prijskaartje hangen en dat je dan zelf je zenderpakket zou kunnen samenstellen.

Waarom zitten in het HD pakket diverse lokale zenders en in het Fam pakket de andere lokals hebben ze toch weer 2 pakketen verkocht + ik dacht altijd dat de lokale zenders ook meteen de rampenzenders van jou regio zijn, dus eigenlijk FTA zouden moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mooi zijn als ze aan iedere zender een prijskaartje hangen en dat je dan zelf je zenderpakket zou kunnen samenstellen.

Waarom zitten in het HD pakket diverse lokale zenders en in het Fam pakket de andere lokals hebben ze toch weer 2 pakketen verkocht + ik dacht altijd dat de lokale zenders ook meteen de rampenzenders van jou regio zijn, dus eigenlijk FTA zouden moeten zijn.

 

Rampenzenders hoeven niet altijd via de satelliet uitgezonden te worden,kijk maar naar bv tv Noord Holland.Als je dus geen kabel of digitenne hebt heeft dit hele rampen zender gebeuren niets op het lijf en moet je zelf maar doen wat je goed dunkt tijdens een ramp :D Maar heeft ook wel mijn voorkeur om zelf je pakket samen te stellen en dus voor de kanalen te betalen waar je werkelijk naar kijkt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het HD pakket zitten geen regionale zenders..(Tenzij je vroeger het HD+Themapakket had)

 

Tv zenders zijn geen Calamiteiten (rampen) zenders, dat zijn als eerste alleen de (regionale) radiozenders via de FM band, later kunnen ze

ook via de tv dit doorgeven..

 

Bij een provinciale power blackout heb je niet veel aan je tv en sat/digitenne tuner, vandaar dat er aanbevolen wordt om een transistor radio op batterijen in je (overlevings) pakket te hebben..

 

 

Zo en dan nu weer on-topic over HBO..

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo worden er op 1 dag 7 betaal-HD zenders om zeep geholpen met een nieuwe 'uitzendmethode' die voorheen al bekritiseerd werd over de 'vuiligheid' die dit met zich mee bracht.

De -meeuwenmentaliteit- richt zich blijkbaar nu op datgene 'wij lezen wat de problemen zijn, die ontkennen wij ten zeerste maar we gaan er des te harder mee door.''

Management van de kabelboeren die zich bij M7 gemeld hebben?! "Hoe jaag je klanten weg" .- Nou.. op -deze- manier dus.

 

Ik ben het grotendeels met de ts eens. Ook ik heb het HD pakket genomen voor de HD zenders, nu blijven daar nog maar 3 a 4 van over die nog de moeite waard zijn om te kijken, want de rest IS niet meer kijkbaar met al die storingen erdoor. Daarnaast had ook ik het entertainment pakket genomen oa. voor Syfy, 13th Street, Disc.Science.. ... en midden in mijn contract... BAF! weg! .. en krijg ik NOG een Disney met CRAP ervoor terug?! r*t toch op CDS.. dit is te triest voor woorden. Inderdaad, teveel gestript en teveel ellende en bullsh*t ervoor terug.

 

HBO een maand voor 'niks' op een 'cleane' transponder is een leuke lokker.. inderdaad.. en het werkt ook. Zonder verplichtingen 1 maand HBO-HD, HBO2 en HBO3 kijken.. leuk.. maar als 't daarna weer wegvalt en je bent 'verslaafd' aan een beetje quality HD (al ligt de bitrate ver onder de 6mbit/s voor HDTV (hallooo?!!!!) krijg je storing-HD terug.. nou, nee dank je. Ik denk er ook sterk aan om naar een kabelboer te gaan voor de 'premium' en lekker me schoteltje op de 28.2 laat staan voor -PEFECTE- HD, FTA en zonder gezeur over FEC2/3 8PSK .. bleuh.

 

no kudos voor CDS, ook al kun je 1 maand gratis HBO kijken.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo worden er op 1 dag 7 betaal-HD zenders om zeep geholpen met een nieuwe 'uitzendmethode' die voorheen al bekritiseerd werd over de 'vuiligheid' die dit met zich mee bracht.

De -meeuwenmentaliteit- richt zich blijkbaar nu op datgene 'wij lezen wat de problemen zijn, die ontkennen wij ten zeerste maar we gaan er des te harder mee door.''

Management van de kabelboeren die zich bij M7 gemeld hebben?! "Hoe jaag je klanten weg" .- Nou.. op -deze- manier dus.

 

 

MACKerMD, ik kan ook niet zeggen wat er bij jou mis is met de ontvangst, maar het ligt echt niet aan Canaldigitaal.

 

Ik heb hier 2 stuks Rebox 8000 in gebruik, en geen klachten.

 

Dat geen klachten is niet helemaal waar, na de storm deze week had ik op sommige zenders af en toe ook last van blokjes, vooral als de beeldinhoud volledig wisselde.

 

Nu staat de mast van mijn Wavefrontier T90 schotel eigenlijk in een te kleine klem en bij veel wind wil de mast wel eens wat draaien.

 

Na het opnieuw uitrichten ging de signaal sterkte van 83 naar 89% en heb ik daarna geen blokjes meer gezien.

Ik denk toch dat je het probleem echt bij jouw installatie moet zoeken.

In een ander draadje vandaag had er iemand ook ontvangst problemen.

Na lang zoeken lijkt het erop dat zijn kunststof schotel kapot gevroren is.

Het oppervlak heeft haarscheurtjes waardoor en vocht in kon komen, de vorst van de afgelopen dagen heeft de rest gedaan.

De signaal sterkte van zijn schotel is dusdanig omlaag gegaan, dat het vervangen van een LNB niet hielp.

Nogmaals vervangen, maar nu door een ander merk gaf plotseling ontvangst, maar nog steeds een zwak signaal.

Het wassen van de schoteloppervlak gaf weer iets verbetering, maar nog steeds een zwak signaal.

Nader onderzoek liet scheurtjes zien in de kunststof schotel, waardoor vocht de reflectie verstoort.

 

Ontvangers hebben een drempelwaarde om goed te kunnen weergeven.

Bij digitale technieken is de grens tussen beeld en geen beeld heeeeel klein.

Daardoor kan ontvanger merk A nog steeds beeld geven en ontvanger merk B op dezelfde aansluiting een blokjes beeld genereren.

De Rebox 8000 heeft een scherp, gestoken, detailrijk HD weergave, misschien ten koste van een grotere gevoeligheid voor storingen bij zwakkere signalen.

 

Helaas woon je te ver weg, anders zou ik je aanbieden, uit technische interesse om dit probleem te kunnen oplossen, met mijn 8000 en met mijn Satlook digital nit langs te komen.

Misschien is er in jouw regio iemand bereid dit op zich te nemen.

 

Het alternatief voor Canaldigitaal om jouw kritiek op hun te voorkomen is geen vrije ontvanger keuze meer, iets wat buitenlandse aanbieders al langer kennen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De thread nog eens in zijn geheel doorgelezen, we zijn met elke posting verder van het onderwerp afgedwaald en kompleet off-topic gegaan.

 

Dus maar weer on-topic?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC HD draait ook met 8PSK ....

En die komt hier zonder enig probleem binnen. Zonder blokvorming en ruim in de 94%. Blijft over FEC 2/3 .. waarom bij de ene zender dan wel goed en de ander niet?

 

MACKerMD, ik kan ook niet zeggen wat er bij jou mis is met de ontvangst, maar het ligt echt niet aan Canaldigitaal.

Niet helemaal met je eens. Het 'echt niet' gedeelte' vooral. Want voordat CDS veranderingen doorvoerde kwamen de betreffende zenders met 95% (je kent je rebox) binnen ZONDER blokvorming. En dat is knalhard genoeg voor de 23.5. Na invoering CONTINUE blokvorming, zoals ik in ouwe topic over '12129 transponder' destijds ook aangaf. Identieke 'blokvorming'.

Ik heb hier 2 stuks Rebox 8000 in gebruik, en geen klachten.

Dat geen klachten is niet helemaal waar, na de storm deze week had ik op sommige zenders af en toe ook last van blokjes, vooral als de beeldinhoud volledig wisselde.

Gek genoeg, zelfs na die storm heb ik op de andere zenders geen problemen. Tuurlijk wel eens een paar kleine blokjes gehad maar daarna was 't weer vlekkeloos. Het is dat ik mijn tuin vol tuinstoelen zag om er achter te komen dat 't zulk rot-weer was. Maar qua ontvangst merkte ik er weinig van. Ik zat naar HBO-HD te kijken en die kwam loepzuiver binnen. Zelfs opname(s) zijn zonder enige ts-fout binnengekomen.

Nu staat de mast van mijn Wavefrontier T90 schotel eigenlijk in een te kleine klem en bij veel wind wil de mast wel eens wat draaien.

Na het opnieuw uitrichten ging de signaal sterkte van 83 naar 89% en heb ik daarna geen blokjes meer gezien.

Ik denk toch dat je het probleem echt bij jouw installatie moet zoeken.

In een ander draadje vandaag had er iemand ook ontvangst problemen.

Na lang zoeken lijkt het erop dat zijn kunststof schotel kapot gevroren is.

Het oppervlak heeft haarscheurtjes waardoor en vocht in kon komen, de vorst van de afgelopen dagen heeft de rest gedaan.

De signaal sterkte van zijn schotel is dusdanig omlaag gegaan, dat het vervangen van een LNB niet hielp.

Nogmaals vervangen, maar nu door een ander merk gaf plotseling ontvangst, maar nog steeds een zwak signaal.

Het wassen van de schoteloppervlak gaf weer iets verbetering, maar nog steeds een zwak signaal.

Nader onderzoek liet scheurtjes zien in de kunststof schotel, waardoor vocht de reflectie verstoort.

 

Ontvangers hebben een drempelwaarde om goed te kunnen weergeven.

Mijn opstelling staat op een voet, op een laag dak op een schuur, verstevigd met tegels en is niet verschoven. Geen millimeter. Want dat is een van de allereerste dingen die ik bekeek. Ook kon ik geen schade, noch oneffenheden aan m'n schotel ontdekken (roest, loszittende delen, etc).

De kabels heb ik nagelopen; geen breuken, geen 'inkepingen', zit goed afgeschermd, vochtvrij.. daar kan het imho dan ook niet aan liggen.

Drempel is vaak 50-55% bij HD en 40% bij SD op m'n/de rebox. vooral merkbaar op de Nilesat.

Ik heb vrij zicht op het zuiden, geen bomen noch huizen/flats die evt. belemmeringen zouden kunnen veroorzaken. Er staat niks in de weg/voor.

 

Bij digitale technieken is de grens tussen beeld en geen beeld heeeeel klein.

Daardoor kan ontvanger merk A nog steeds beeld geven en ontvanger merk B op dezelfde aansluiting een blokjes beeld genereren.

De Rebox 8000 heeft een scherp, gestoken, detailrijk HD weergave, misschien ten koste van een grotere gevoeligheid voor storingen bij zwakkere signalen.

Mee eens, maar met een 92-96% ontvangst [weergave op box] is dat niet 'zwak binnenkomen'. En via de professionele uitmeter staat de schotel perfect alligned van oost tot west.

Helaas woon je te ver weg, anders zou ik je aanbieden, uit technische interesse om dit probleem te kunnen oplossen, met mijn 8000 en met mijn Satlook digital nit langs te komen.

Misschien is er in jouw regio iemand bereid dit op zich te nemen.

Het alternatief voor Canaldigitaal om jouw kritiek op hun te voorkomen is geen vrije ontvanger keuze meer, iets wat buitenlandse aanbieders al langer kennen.

Helaas in mijn buurt niemand die ook op dit forum zit en er samen met mij naar zou willen kijken. Want het frustreert behoorlijk zo langzamerhand.

Vreemde is gewoon dat als ik een Dreambox aansluit -ALLES- prima binnenkomt en vandaar ik eerder denk dat er een 'niet meewerkende' rebox staat en daar een 'bug' in zit.

Ik draai origineel, originele loader, originele firmware.

 

Ben wel heel blij dat je de tijd neemt om mee te denken over de eventuele oplossing. Al knal ik soms verbaal iets te ver uit m'n slof.

 

Nou, uitgeraasd?

 

Wat een frustratie toch...

 

Als je problemen hebt met 8psk, dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de afstelling van je schotel, of de combinatie decoder en cam-module.

Zeker niet aan CDS, want dan had ik er ook last van gehad.

Schotel staat goed. Het 'zeker niet' gaat niet op. want zoals CeesV ook al aangaf, ik ben echt niet de enige met ontvangstproblemen na de omschakeling.

 

On Topic: HBO een maand gratis is leuk. Jammer dat de bitrate wat laag ligt voor de HD zender, maar daarentegen de quality van mpeg4 voor de sd zenders is best goed te doen. Leuke content alleen heel-veel-herhalingen en te-vaak hetzelfde reclame promo blokje ;). Wens zou zijn iets hogere bitrate voor de HD versie. zegge 8-10mbit ipv 5-7.

aangepast door MACKerMD

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu had ik inmiddels 8 dagen geleden ook zo een email gehad en 3 dagen geleden dus aangemeld en het zou binnen 24 uur geactiveerd worden, maar nog steeds geen hbo.

 

Is er iemand waarbij deze "aktie" wel werkt?

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...