Ga naar inhoud


HD-zenders Delta in standaardpakket


Daan

Aanbevolen berichten

Dat is weer een leuke dienst van deltatv normaal moest je ervoor 10 euro voor betalen nu zit het standaard in je pakket ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen voor de bestaande klanten die er een abo op hebben.

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou zo bijzonder is dat niet, bij Ziggo heb je standaard 16HD zenders (beter als satelliet) in het basis pakket voor €17,75 ;)

Toch wel bijzonder hoor, bij Delta is het standaard pakket gratis!! en nu komen daar dus ook nog eens gratis 16HD zenders bij.

Enige wat je daarvoor moet hebben is behalve een HD decoder is de smartkaart (zijn dus wel gecodeerd)

Ook bestaande abonees betalen vanaf 1 maart niet langer 10,12 euro voor dit pakket.

 

Best wel een mooie stap van Delta.

 

Fenzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat met "gratis" wordt bedoeld is dat digitale TV bij Delta gratis zit is als je al het analoge pakket had afgenomen.

 

Delta rekent dus maar 1 bedrag (€16,73; na 1-4-13 €17,25 per maand) voor radio en TV, of dat nou analoog is of digitaal.

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07 ik duff die bewering echt wel aan (kom eens kijken zou ik zeggen), Ziggo heeft meer (statische)bandbreedte dan op de Satelliet, ze benutten gewoon (nog) de maximale bandbreedte. Ik moet echt zeggen dat bij Ziggo het HD beeld gestoken scherp is, voor de rest is het een waardeloze provider waar ik alleen tv van betrek, voor de rest heb ik 100/100 internet via glasvezel.

Het zal per HD-zender verschillen. Je moet even concreet aangeven over welke HD-zenders je het hebt. Daarom vind ik je opmerking ongenuanceerd en dus onjuist.

(Offtopic: En ik heb al jaren naar volle tevredenheid kabelinternet van Ziggo. En ten overvloede: ik heb geen Ziggo-aandelen en werk er ook niet. ;) )

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaande getouwtrek heeft weinig meer met Delta te maken.

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een punt maar mijn reactie betrof de opmerking van Eduard07 die de betere HD kwaliteit van Ziggo kabel in twijfel trok boven die van satelliet. Ik heb ook even bij Delta kabel gekeken en idd het is niet gratis zoals @fenzo beweerde.

 

Delta Kabelabonnement analoge radio en tv

Basisabonnement voor een volledig pakket € 16,73 (incl. BTW) per maand*. NB. Per 1 april 2013 wijzigt het maandtarief naar € 17,25 (incl. BTW) per maand. 

 

Dan loopt Ziggo met HD toch wel mijlen vooruit op andere kabelboeren, alleen de duitse zenders zijn daar nog niet in HD, maar daar heb ik dan de fta satelliet weer voor. ;)

het enigste waar je voor betaald is de kabelaansluiting  dat is overal zo, en je kan zoveel kaarten nemen als  je wilt er veranderd niets aan de prijs ja alleen de aanschaf van de kaart

tevens de prijs van de kabelaansluiting die word verekend in de vastelasten per maand merk je bijna niets van.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak, niet met een Ziggo topic beginnen in dit draadje.

 

Terug naar Delta!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...