Ga naar inhoud


reclame oorlog losgebroken voor tv?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

op diverse site's (ook hier) zie je veel reclame voor belgische tv aanbieders.het lijkt met de komst van de laatste 2,dat de oorlog is losgebarsten voor het ronselen van klanten.zelf de 2 grootsten doen er aan mee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

sattv4iedereen, de advertentie die je op de diverse sites ziet worden bepaald door je surfgedrag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De adverteerder mag betalen voor iedere keer dat zijn reclame banner op een site komt

 

het refreschen van de pagina kost de adverteerder geld ;)

 

Je zult er ongetwijfeld meer van weten dan ik... maar dat lijkt mij een hele 'leuke' manier om, voor kwaardwillende, bedrijven op kosten te jagen dan wel hun ingestelde maandelijke maximum budget snel te drainen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag me vergissen maar die reclame wordt gepushed dmv tracking cookies. Denk dat je zelf veel op tv vlaanderen gezocht hebt en daarom krijg je dit bombardement van reclame van ze. Ik heb die reclame in elk geval niet :)

 

Zat laatst wat te zoeken op chiptuning... nou je wilt niet weten hoeveel reclame banners ineens over chiptuning ging.

En vorige week nog een nieuwe Peugeot 208 bekeken en jawel: een en al peugeot reclame... ook al weer overgewaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat op diverse tv en vdsl aanbieders,dat zal het misschien zijn,maar tvv is wel de ergste,misschien omdat ik geen klant meer ben  :D .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...