Ga naar inhoud


Hoe pas ik mijn apparatuurlijst aan?


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Ik zit al een hele tijd op dit forum en wil de lijst met gebruikte spulletjes aanpassen.

Met de beste wil van de werled kan ik niet vinden hoe ik die lijst aanpas aan de huidige stand van zaken.

Wie helpt mij?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klik op je inlognaam, vervolgens in het nieuwe menu wat openklapt, op ""mijn instellingen""

en dan onder de kolom ""instellingen"" naar beneden scrollen tot je bij ""wijzig mijn handtekening""

komt,klik daarop en dan ietsje naar beneden scrollen en dan zie je je gebruikte apparatuur.Daaronder staat

bewaar mijn instellingen of zoiets,. daar even op klikken met de muis als je alles aangepast hebt.

aangepast door Seniorsatter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bovenin het scherm staat je schermnaam.

Aanklikken, en daarna rechts boven op bewerk mijn profiel klikken.

 

Edit, zie hierboven.

aangepast door ceesv

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, bedankt voor de hulp.

Het zat een beetje verscholen voor mij, de lijst is weer up to date.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk word die lijst gelezen net wat Tonskidutch zegt ik vind het wel heel erg handig om te weten vooral met het beantwoorden van vragen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...