kq69 Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 hallo heb sinds 1 dag ineens strepen of rose beeld op me dreambox 800. heb al een andere dvi naar hdmi geprobeerd maar zelfde verhaal. uitgang van tv is goed heb er verschillende apparaten op geze via hdmi en prima alles. kan dit evt gerepareert worden of is het een software probleem en moet ik hem flashen? is een orginele 800hd. hoop dat iemand me even verder kan helpen. groeten kc
Mojo Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Ik zou de box eerst een keer opnieuw flashen. Bij voorkeur de firmware van Dream zelf. Als de problemen dan blijven en je hebt nog garantie dan even terug naar jouw dealer. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
kq69 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 hoi heb de image al geflasht via het netwerk maar zou het eens via de nul modemkabel proberen. gr kc
kq69 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 hoe flash is de firmware? welke firmwire moet ik dan gebruiken? alvast dank je voor je hulp gr kc
Mojo Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 (aangepast) Welke firmware heb je opnieuw geflashed? Ik heb een link naar Dream Multimedia toegevoegd. Hier kan je de laatste firmware downloaden (let op dat je de juiste neemt). Deze kan je gewoon via de webinterface uploaden. Daar kun je tevens Dreamup 1.3.3.9 ophalen voor als je het met een nulmodem kabel wil doen. Nog een tip: Beweeg de dvi stekker eens en kijk dan of het beeld beter of slechter wordt. 13 maart 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen