Ga naar inhoud


Rebox 9000 start heel traag op


vanthjo

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Sinds een aantal weken duurt het meer dan 5 minuten voor mijn rebox beeld begint weer te geven. Hieronder een korte beschrijving

  • Je zet de rebox aan
  • Het logo van rebox verschijnt op de tv
  • De informatie balk verschijnt onderaan het scherm en de rebox displayt de laatste zender die was geselecteerd voor hij is afgezet
  • het beeld blijft echter zwart
  • De datum staat verkeerd
  • De signaal balk geeft 0%
  • De zapper of de toetsen vooraan op de speler werken niet. Ik kan dus in deze periode het menu bijvoorbeeld niet oproepen
  • De datum staat verkeerd op ergens in juli 2011 ofzo
  • Dan, na lang wachten springt het beeld ineens aan, signaal op 92% en de zapper werkt terug.

Het lijkt precies of de rebox op een timeout wacht. Ik heb al geprobeerd de netwerkkabel uit te trekken of de klok op handmatig te zetten, maar voorlopig zonder resultaat

 

Ik heb ook al geprobeerd om de speler lange tijd zonder stroom te zetten, maar dat hielp ook niet

 

heb ook al de harde schijf geformateerd en een check uitgevoerd, maar dat leverde ook niets op

 

Alle suggesties zijn welkom

 

Bedankt,

 

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem opgelost door de coaxen los te maken, dan opnieuw op te starten tot het bericht kwam van gecodeerde zender, dan af gezet en dan coax terug aan gedraaid.

 

Bizar, maar ben blij dat ik terug de box kan aanzetten en even later al tv kan zien.

 

Bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...