Ga naar inhoud


updaten


josse
Ga naar oplossing Opgelost door Loui (K),

Aanbevolen berichten


  • Oplossing

Jou type box ken ik niet. Maar Je kan mits je internet hebt aangesloten de updates doen via menu/instellingen en dan software Update. dan wordt alles bij gehouden. Of dat bij jou ook zo is kun je dan zelf bepalen.

 

Skins is wat het uiterlijk is zoals de infobalk onder in beeld,Dat kun je ook veranderen via menu Aplicaties en dan download onder skins.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou type box ken ik niet. Maar Je kan mits je internet hebt aangesloten de updates doen via menu/instellingen en dan software Update. dan wordt alles bij gehouden. Of dat bij jou ook zo is kun je dan zelf bepalen.

 

Skins is wat het uiterlijk is zoals de infobalk onder in beeld,Dat kun je ook veranderen via menu Aplicaties en dan download onder skins.

dreambox 500hd, moet ik updates eerst zelf op harde schijf plaatsen of doet box dat zelf via software update??internet verbinding pc box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niks te doen jou box update vanzelf als je via menu/instellingen/softwareUpdate deze update uitvoert. De box gaat zoeken naar updates en je krijgt een keuze lijst te zien, deze staat al in de goede stand. Je drukt op oke en de box gaat de updates binnenhalen dat kan een paar minuten duren daarna start de box vanzelf weer op.  klaar is kees je bent weer up to date. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...