Ga naar inhoud


even zendertje goed zetten ?


katwezel

Aanbevolen berichten

of ik even een updatje kon doen , ik denk dat multiswitch hier van pas komt ( zie foto )

post-47200-0-08781900-1366034618_thumb.jpg

  • Like 1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat te doen bij een serieuze blikseminslag :confused: ?zoek dan meer even de "fout(en)" :whistle:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen dit is in belgië en gemonteerd door een "bekend" nederlands bedrijf , het zijn 30 decoders leuk als je moet spelen met de afstandsbediening dan "zien" er direct een aantal ongewild mee

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fagor is in Spanje een bekend merk. Ze verkopen koelkasten, diepvriezers, wasmachines, afwasmachines, bakovens, magnetrons, koffiezetapparaten, kookplaten, pannen en potten, haarföhns, ventilators, elektrische kachels, gijzers, boilers, zonnepanelen, satellietschotels, kortom te veel om op te noemen. Het satellietgebeuren is dus maar een klein onderdeel van hun activiteiten.


Ik heb ook geen idee hoe de kwaliteit van hun satelliet apparatuur is. Buiten Spanje is het een onbekend merk in het satellietgebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...