Ga naar inhoud


[19,2°E] Liberty TV FR gestopt ?


Aanbevolen berichten


hier ook geen beeld meer op Liberty TV

dit staat er op het beeld 

cette chaîne n'est plus diffusée sur astra

dus ook gedaan denk ik met uitzenden

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat de franstalige Liberty TV ermee stopt, is al eerder het geval geweest met de nederlandstalige.

Ik denk het ook.

Hun programmagids dateert nog van juli 2011

en het laatste artikel van 30 januari 2013

Bon, hopelijk start er een andere fta zender in de plaats

bijvoorbeeld RTBF Sat die vanaf dit jaar terug op sat zou kunnen komen

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te lezen wel, ja :

 

De onderneming Escape Travel nv, die naast reisbureaus ook de televisiezender LibertyTV omvat, heeft voor de rechtbank van koophandel het faillissement aangevraagd. Dat meldt Travel Magazine en wordt bevestigd door het Garantiefonds Reizen.

"Escape Travel heeft een aanvraag tot faillissement ingediend. Het faillissement zal binnen de week uitgesproken worden en er zal een curator worden aangesteld", aldus Mark De Vriendt van het Garantiefonds Reizen.

Het fonds benadrukt dat mensen die al betaalden voor een reis, op beide oren kunnen slapen. "Alle reizen zijn gewaarborgd", zegt De Vriendt. Mogelijk kunnen de reizen nog doorgaan, anders worden ze terugbetaald. Volgens De Vriendt gaat het om 400 tot 500 dossiers. Daar zitten geen groepsreizen bij.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...