Ga naar inhoud


VU+ duo een echte of e.o.a. kloon?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Tja ik zoek gewoon waar ik het het gekoopste kan kopen ook rekening houden met porto/reiskosten

 

Val ik in handen van een oplichter die een clone voor een echte verkoopt heb ik

pech maar hij ook !

 

@Sjattuh niemand houd je tegen in nederland te importeren als je

de kanalen hebt om goedkoper hier in NL te verkopen de satters zullen

het ook leuk vinden.

 

concurrentie op de markt is altijd goed voor de consument

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dankzij Pukje floreerd de ekonomie weer als vanouds in Nederland.

Clonen kopen is aan te bevelen...je kan dan een echte eisen.

Wat een wildwest verhalen.

Zelde zo een onzin gelezen

Heb niet gezegd dat de ekonomie weer vanouds is ,concurrentie laat de prijs zakken dat is goed voor consument

Heb gezegd clonen verkopers zijn oplichters en die krijgen pech

Ijzerbout wie vertelt hier wildwest verhalen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je een echte kan eisen lijkt me niet realistisch...  maar ik denk wel dat je altijd voor goedkoop moet gaan. in veel gevallen in namaak even goed als origineel, je moet gewoon zelf de keuze maken wat je wil, en wat je wil uitgeven...  garantie is in principe toch iets wat zelden gebruikt wordt... ofwel doet een apparaat het, en blijft het altijd wel een paar jaar werken, of het doet het binnen de week niet meer, en dan is het garantieverhaal eigenlijk nooit een probleem.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Producenten van clones stelen andermans ideeën en intelectual property. Het is krimineel. Het is diefstal.

Maar dat schijnt sommigen hier niets te interesseren. Hoofdzaak goedkoop.

 

Ik doe het in ieder geval niet. Betaal liever wat meer voor niet-namaak. En gun daardoor de eerlijke verkoper zijn bestaan.

In mijn ogen zijn jullie helers.

Sorry...dit is mijn persoonlijke mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar ga het kopen van clones niet goedpraten of zelfs aanbevelen. :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

van namaak wil ik niets weten terwijl de linux satboxen een namaak is van dreambox maar dat

zit anders.

Linux is een open source volgens gnu licentie regels dus zonder geld ervoor te mogen

vragen mag linux gebruikt worden.

De procucent maakt de hardware en de drivers zodat linux overweg kan met de hardware.

Die drivers maken en de hardware heeft geld gekost en mag zomaar niet gecopieeert worden dat

is oplichting.

 

Als iemand mij een clone verkoopt voor een echte heeft hij mij niet geleverd wat hij aangeboden heeft

en kan ik het aangebodene opeisen.

 

Als je iets koopt moet je ook kijken of de verkoper traceerbaar is (adres telefoonnummer bankrekeingnummer kvk enz)

anders loopt je zelfs het gevaar dat je iets koopt en je krijgt aangetekend een LEGE doos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...