Ga naar inhoud


Geen beeld CD zenders


HD_freak

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben donderdag thuisgekomen van 3,5 week vakantie, vanaf donderdag gewoon TV gekeken naar diverse CD (HD) zenders, maar sinds vanmorgen géén beeld meer op de CD kanalen. BVN, ARD, BBC gewoon beeld.

Heractivatie gedaan met SBS6 (SD) aan, maar nog steeds geen beeld. 2x heractivatie gedaan via internet en per telefoon...... géén beeld. Keek net in m'n ABO info bij CD en zie dat m'n ABO TOT vandaag zou lopen, heb niets opgezegd, dus verwacht gewoon beeld? Hoe krijg ik vandaag de boel nog aan de praat??

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Als je in Mijn Canaldigitaal ziet dat de abo tot vandaag loopt zou het kunnen zijn dat CD deze kaart iets te vroeg heeft afgeschakeld. Je kunt ook even middels je ontvanger de rechten van je kaart opvragen. Staat er als datum 01-01-1990 dan is de kaart uitgeschakeld. Staat er een datum lager dan de huidige dan is er een update gemist. Een heractivering zou dan moeten werken mits er echt geen opzegging is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keek net in m'n ABO info bij CD en zie dat m'n ABO TOT vandaag zou lopen, heb niets opgezegd, dus verwacht gewoon beeld? Hoe krijg ik vandaag de boel nog aan de praat??

 

Met een abo schrijven ze toch gewoon automatisch af? Mits je voldoende op de rekening hebt staan uiteraard.... ;)

aangepast door Henksat

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een abo schrijven ze toch gewoon automatisch af? Mits je voldoende op de rekening hebt staan uiteraard.... ;)

 

Klopt niet, ik noem even twee redenen.

 

1. Indien je rood mag staan op je betaalrekening wordt het abonnement van je rekening afgeschreven.

2. Er zijn ook particuliere klanten bij CanalDigitaal die een rekening krijgen toegestuurd.

 Deze klanten hebben geen automatische machtiging afgegeven of de machtiging ingetrokken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Heb hetzelfde probleem met extra kaart (lang niet gebruikt) .Alles al gedaan volgens het boekje. Uiteindelijk CD gebeld.... komt omdat smartcard op HD zenderlijst staat ingesteld. Opnieuw via SBS6 SD heractiveren, HD lijst opnieuw inladen.....dat allemaal gedaan , maar nog steeds geen rechten voor deze zender. Mis ik iets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LQT, open een eigen thread voor je vraag, anders gaan er hier 2 problemen door elkaar lopen.

 

Hier graag verder met de vraag van HD-freak, geen beeld op alle zenders na 3 weken vakantie.

Abonnement zou volgens CD zijn afgelopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...