Ga naar inhoud


welke indeling harddisk voor media files


flashcs

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

nu ik 3 TB in de vu duo heb zitten zou ik graag wat muziek en film dvd's  op de hdd willen plaatsen, en daarbij heb ik wat vragen.

Vu zit in het netwerk dus ik kan hiermee van de pc naar de vu kopieren.

 

welk programma gebruik ik hiervoor het beste ?

welk type bestanden kan de box aan,  ik zie weleens iso, ts,  etc etc.

kan ik bijv. mijn dvd verzameling naar de hdd kopieren ?

 

wat heeft de mediaplayer voor functie in de vu ?   als ik hiermee iets zoek dat ik wil afspelen plaatst ie hem in de afspeellijst,

maar ik vind niet hoe je t gewoon kunt afspelen.

 

ik ben een digibeet dus neem me niet kwalijk !

 

alvast dank !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites


de indeling van je hdd is ext3 of ext4 (goed mogelijk en prima werkend op VTI of openpli)

de bestandsformaten zijn een beetje lastiger > die zijn afhankelijk van de in het image opgenomen aantal media codecs

vobs (dus echte dvd bestanden- zonder copieer beveiliging op hdd) spelen perfect af met de dvd-player plugin

ts speelt altijd af

anderen zij een beetje afhankelijk van de plugin en of die koekebakker een regulier formaat heeft gebruikt 1

 

1

ja uit het internet geplukte bestanden zijn door een of andere koekenbakker geconverteerd en daar ligt de angel.

ciao

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Tonsky,  bedankt weer !

 

en als je met imageburn een image maakt of een iso bestand zou dat ook moeten lukken ?

 

welk progje is het snelst om grote bestanden over te zetten van de pc naar de box ?

 

thx

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe dat 1:1 vanuit mijn linux PC op de NAS

daar die gemount is per NFS (retesnel) 65MB/s gemiddeld

 

anderen gebruiken met windows filezilla. 10MB/s per ftp samba bij goed geconfigureerd netwerk

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...