Ga naar inhoud


Openpli 3.0, Picons van DVB-C/T tuner niet zichtbaar


Lex_luthor
Ga naar oplossing Opgelost door icesat,

Aanbevolen berichten


Ocram heeft ook kabel picons zoals van Ziggo probeer die dan eens.

Ik heb natuurlijk al gezocht naar Picons voor de kabel, maar ik heb nog nergens de juiste Ocram picons voor UPC gevonden.

(Alleen "picons-upc-zuidoostbrabant.tar.gz" maar ik kan daar niets mee)

 

In principe heb ik alle picons al, ik moet alleen zien uit te vinden hoe ik die ook aan de kabelkanalen kan koppelen.

 

Ik had gehoopt dat iemand mij hiermee op weg kon helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Loui(K)

 

Ik heb het inmiddels al opgelost door een aantal  picons van UPC-zuidoostbrabant (van dit s4a forum) naar de picons directory te kopieren.

Ik mis nu alleen AT5, TLC en een aantal Regionale zenders.

 

Ik mis ze niet in de zin van 'jammer dat ik ze niet heb' maar ze ontbreken nu eenvoudig.

 

Ik vind het eigenlijk wel goed zo.

 

Gr

 

Lex

 

apropos.

 

Het heeft er alle schijn van dat mgcamd bij mij nu ook beter werkt dan cccam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik heb het inmiddels al opgelost door een aantal  picons van UPC-zuidoostbrabant (van dit s4a forum) naar de picons directory te kopieren.

Ik mis nu alleen AT5, TLC en een aantal Regionale zenders.

 

Ik mis ze niet in de zin van 'jammer dat ik ze niet heb' maar ze ontbreken nu eenvoudig.

De ontbrekende picons kan je toch makkelijk zelf toevoegen.

(zoek ze even uit; maakt niet uit of het picons voor sat, kabel, enz. zijn, want je gaat ze toch hernoemen)

Je opent jouw zenderlijst met dreamboxEDIT en kopiëert dan de kanaalreferentie van de zender.

(Doe je door de zender te selecteren en met de rechtermuisknop kies je "Kopiëer zenderreferentie naar plakbord")

Je hernoemt dan de picon met de zenderreferentie (rechtermuisknop "naam wijzigen" dan "plakken")

Nu heeft de picon de juiste zenderreferentie en kan je die plaatsen in de picon map van jouw box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...