Ga naar inhoud


iConcerts 23 E


Transpondertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bij Tv Vlaanderen al officieel gelanceerd,dus raar dat CD er nog enkele dagen mee wacht.

Hoezo raar?

Er zijn wel meer verschillen tussen TVV en CD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal had gezegd dat iConcerts 12aug. beschikbaar zou zijn voor het HD-pakket. De dag is bijna om en ik kan hem nog steeds niet ontvangen met mijn familie HD-pakket.

Zijn er andere mensen die deze zender wel kunnen ontvangen met het Basis of familie HD-pakket?

Sprietje, de dag is nog niet om... ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een reactie op het artikel “CANALDIGITAAL VOEGT ICONCERTS HD AAN ZENDERAANBOD TOE”  in TotaalTV staat:

 

Eindhoven - 06/08/2013 18:12 uur

 

N.a.v.Telefonisch contact met CD op do 1 Aug jl.tot 2x toe,en verschillende vragen gesteld te hebben over dedoorgifte van iConcerts heb ik op 2Aug.jl.een klanttevredenheidsonderzoek gekregen, n.a.v.dit onderzoek ben ik op di 8 aug teruggebeld door een
medewerker van CD:Intern is bekend,dat iConcertsHD op 12 Aug.van start zal gaan, officieel is het za 17 Aug. Niemand bij CD weet te vertellen,in welk pakket dit zou komen,dit in tegenstelling van wat erduidelijk op hun eigen site staat:basis HD!


Zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13422/canaldigitaal-voegt-iconcerts-hd-aan-zenderaanbod-toe.html

Zou het dan toch pas 17 aug. worden?

Ook de nieuwe fastscanlijst is er nog niet.

Wat een organisatie !

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07 schreef om 18.31 uur:

“Sprietje, de dag is nog niet om”


Baux schreef om 21.13 uur:
“Sprietje,de dag is nog steeds niet om”

Strooi jezelf toch geen zand in de ogen. Als ze de hele dag de tijd hebben om te zorgen voor een nieuwe fastscan en het openen van iConcerts voor het HD-abonnement, dan gebeurt dit na 18.30 uur ook niet meer.
 

Dat is inmiddels bewezen want het is nu 13 aug.


CanalDigitaal, wat een bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog niet uit kunnen proberen, geen tijd gehad.

Maar is het niet zo dat de zender zonder ''HD''  erachter de correcte zender is? (en dat die dan ook in HD uitgezonden wordt?)

Dat is correct. Maar wel met verhoogde resolutie, geen standaard HD..

De juiste frequentie heeft ook EPG.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...